آخرین اخبار

7. فروردين 1394 - 21:11   |   کد مطلب: 978
امام جمعه موقت دیشموک گفت: شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مایه سربلندی و پیشرفت ملت ایران است.
شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مایه سربلندی و پیشرفت ملت ایران است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام ابراهیم طاووسیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: مهم‌ترین و باارزش‌ترین عمل انسان، حرکت در مسیر الهی است.

وی ادامه داد: همانطور که انسان در مالش حساب وکتاب دارد باید در گذراندن عمرش حساب و کتاب داشته باشد که مبادا به گمراهی کشانده شود، چراکه انسان وقتی می‌میرد زنده و از خواب غفلت بیدار می‌شود.

امام جمعه موقت شهر دیشموک با اشاره به ایام پیش‌رو، خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و روزی است که ملت ایران از دست استکبار جهانی رهایی یافت.

طاووسیان اضافه کرد: 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

وی متذکر شد: این روز مقدس یوم‌الله و پربرکت سرآغاز حیات واقعی انقلاب، نخستین گام در راه استقرار حکومت، متکی بر آرای مردم بود.

امام جمعه موقت دیشموک تأکید کرد: در عصر دنیامداران و دنیاپرستان در این روز پربرکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از قرن‌های زیادی که خاموش شده بود یک بار دیگر نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا متجلی ساخت.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان باید در تحقق شعار سال 94 تلاش وافر داشته باشند، بیان داشت: شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مایه سربلندی و پیشرفت ملت ایران است و مسئولان باید سعی و تلاش خود را برای این امر مهم به‌کار گیرند.

طاووسیان در پایان عنوان داشت: دولت باید ملت را قبول داشته باشد و ملت احترام دولت را داشته باشد، دولت و ملت با وحدت، همدلی مشکلات را حل کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک