آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 14:18   |   کد مطلب: 4251
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: همکاری همه ادارات در برگزاری یادواره شهدا وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صالح دادی‌نژاد صبح امروز در نشست برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک اظهار کرد: در حقیقت برگزاری یادواره شهدا در سطح شهر بیشتر جنبه یادی از شهدا است و تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این شهدا که با خون خود راه بسط انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس نشان داده‌اند وظیفه همه ما است.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که بتوانیم با چنین یادواره‌هایی فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان و نوجوانان این منطقه رایج کنیم.

وی در ادامه گفت: با وجود اینکه نسل سوم و چهارم از جنگ و هشت سال دفاع مقدس چیزی نمی‌دانند برگزاری این یادواره‌ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در دوران مقدس، تاثیرات زیادی بر جوانان و نوجوانان خواهد داشت.

دادی‌نژاد عنوان کرد: نسل سوم و چهارم باید بداند که آرامش و راحتی زندگی امروز مرهون رشادت شهدا است و وظیفه ما مسئولان تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت برگزاری یادواره شهدای منطقه دیشموک که در روز 29 آذرماه در سالن اداره آموزش و پرورش دیشموک از طرف سپاه پاسداران ناحیه شهرستان کهگیلویه و حوزه مقاومت بسیج دیشموک برگزار می‌شود تعامل و همکاری همه ادارات این منطقه ضروری است.

رئیس شورای اداری دیشموک با بیان اینکه همکاری همه ادارات در برگزاری یادواره شهدا وظیفه همه مسئولان است عنوان کرد: همه افراد و نهادها باید تعامل و همکاری لازم را با حوزه مقاومت بسیج در دستور کار خود قرار دهند.

دادی‌نژاد متذکر شد: با توجه به نواقصات گلزار شهدای شهر دیشموک و نبود آب و برق در این گلزار تمهیدات لازم جهت برطرف شدن این مشکلات در دستور کار شورای اداری شهر دیشموک قرار گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک