آخرین اخبار

28. بهمن 1393 - 20:25   |   کد مطلب: 430
رئیس شورای اداری دیشموک با بیان اینکه توجه به بهداشت و سلامت روستا باید از مهمترین برنامه های دهیاران است، افزود: دهیاران موظف با تعامل و همکاری با شبکه بهداشت درمانی دیشموک و خانه بهداشت ها در پیشرفت سلامت روستائیان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صالح دادی نژاد رئیس شورای اداری دیشموک صبح امروز در نشست با دهیاران این بخش، با بیان اینکه توجه به بهداشت و سلامت روستا باید از مهمترین برنامه های دهیاران است، افزود: دهیاران موظف با تعامل و همکاری با شبکه بهداشت درمانی دیشموک و خانه بهداشت ها در پیشرفت سلامت روستائیان هستند.

 

دادی نژاد اظهار کرد: دهیاران به عنوان نمادی از حاکمیت و دموکراسی در روستاها وظیفه سنگینی دارند که باید فراتر از امور روزمره و پیشگام در منطقه و به دور از تعصبات قومی و مذهبی امور را پیگیری می کنند.

 

وی در ادامه گفت: خلاقیت و نوآوری و توجه به اشتغالزایی و تهیه بسترهای آن و نظارت بر پروژه های عمرانی و دیگر مسائل روستا که به نوعی دولت دخیل در آنهاست را از وظایف دهیاران عنوان کرد.

 

دادی نژاد با بیان اینکه مبنای فعالیت های ما قانون است، تصریح کرد: دهیاران بازوان قدرتمند دولت و وزارت کشور هستند و باید در زیباسازی روستاها تلاش کنند.

 

وی ابراز داشت در بحث پیگیری امور روستا و زیباسازی و مناظر روستا باید طوری عمل شود که هر کس وارد منطقه روستایی شود احساس کند زیباترین روستا، روستای شماست.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به بهداشت و سلامت روستا باید از مهمترین برنامه های دهیار باشد و دهیاران را موظف با تعامل و همکاری با شبکه بهداشت درمانی دیشموک، خانه بهداشت ها در پیشرفت سلامت روستائیان دانست.

رئیس شورای اداری دیشموک اذعان کرد: پیگیری و مطالبات به حق مردم یکی از وظایف مهم دهیاران است و باید در رفع مشکلات احتمالی، مسائل قومی و قبیله ای تلاش خود را دو چندان کنند.

 

وی، خدمت به خلق را بزرگترین عبادت دانست و گفت: برای حل مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل گام برداریم.

 

وی ادامه داد: دهیاران در روستاها عوامل اجرایی دولت هستند و میتوانند دولت را در اجرای قانون با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و فراهم کردن زمینه، اجرای آن یاری کنند.

 

در این نشست جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز، تعامل با منابع طبیعی در جلوگیری از تخریب طبیعت، تعامل با کلانتریهای تابع در جلوگیری از سرقت کابل برق، زیباسازی روستاها و توجه به ورودی و خروجیهای روستا در زیباسازی، روشنایی کوچه ها ومعابر روستاییان توسط اداره برق دیشموک، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز آب و برق در روستائیان از مهمترین برنامه های دهیاران مصوب شد.

 

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک