آخرین اخبار

2. اسفند 1393 - 16:15   |   کد مطلب: 466
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: دو هزار نهال از قبیل کنار، کهور، آکالیپتوس در هفته آینده غرس خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صالح دادی نژاد رئیس شورای اداری دیشموک عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در هفته منابع طبیعی دو هزار نهال  از قبیل کنار، کهور، آکالیپتوس در دیشموک غرس خواهد شد.

 

صالح دادی نژاد با بیان اینکه درخت، موهبتی است که خدا آن را برای آسایش و آرامش بشر آفریده و فایده های فراوانی دراد اظهار کرد: درخت بسیاری از نیازهای انسان را برآورده می کند.

 

وی در ادامه گفت: دیدن مناظر زیبای درختان در طبیعت، دل و جان انسان را صیقل داده و آرامش خاصی بر قلب او حاکم می کند.

 

وی افزود: اگر 6 هزار نفر جمعیت شهر دیشموک با کاشتن یک نهال در دل خاک، همکاری نمایند دیشموک شهری زیبا خواهد شد، چون کاشتن نهال در پاکیزگی هوا و سرسبزی مناظر عمومی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: درختان از پربارترین و زیباترین نعمت های الهی هستند و با توجه به آثار فراوانی که  برای زندگی بشر و سایر موودات دارند؛ در دین مقدس اسلام، به امر درختکاری اهمیت بسیاری داده شد وهمه مردم، به این امر خداپسندانه تشویق شده اند.

 

وی بیان کرد: درختان، از منابع طبیعی و جزء ثروت های ملی هر کشوری به شمار می آید و در نتیجه، حفظ ونگهداری از آن ها وظیفه ای ملی و همگانی است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: حفاظت از درختان و جنگل ها و جلوگیری از نابودی آن ها، نیازمند عزم همگانی است و از غرس 2هزار نهال از قبیل کنار، کهور، آکالیپتوس در هفته آینده خبر داد.

 

دادی نژاد متذکر شد: متاسفانه عده ای افزون بر نابودی درختان، اقدام به قطع گونه های کمیاب درختان نیز می نمایند.

 

 

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک