آخرین اخبار

2. فروردين 1394 - 13:00   |   کد مطلب: 929
خودپردازي كه در مواقع نياز غيرفعال است:
سريال خرابي تنها عابربانك ديشموك همچنان ادامه دارد
سريال خرابي تنها عابربانك ديشموك همچنان ادامه دارد و مردم به‌خصوص گردشگران نورورزي را با مشكل مواجه كرد.
سريال خرابي تنها عابربانك ديشموك همچنان ادامه دارد و مردم به‌خصوص گردشگران نورورزي را با مشكل مواجه كرد+تصاوير////ناقص/////

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، تردد براي نقل و انتقالات بانكي و مواجه شدن با صف‌هاي طولاني، كمبود بانك و عابربانك و طي کردن مسافت طولاني براي دستيابي به تنها عابربانك‌  مورد نياز در شهر ديشموك و بزرگتر از آن قطعي و خرابي تنها دستگاه عابر بانك در بيشتر مواقع و عدم توجه كاركنان اين موسسه در اين شهر با وجود حضور چند هزار جمعيت، از مهم‌ترين دغدغه‌هاي ساكنان  اين شهر پرجمعيت، به‌خصوص براي مردم اطراف اين شهر كه بدون اطلاع قبلي آمده ولي نااميد  ودست خالي برمي‌گردند.

 

شهروندان و گردشگران نوروزي در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني كهگيلويه از اين وضعيت ناراضي و پيگيري حل اين معضل را از مسئولان مربوطه خواستار شدند.

 

در اين زمينه گردشگراني از استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كردند: شهري به اين بزرگي و جاذبه‌هاي گردشگري، چرا فقط يك عابر بانك داشته باشد و آن هم در اين موقع از سال كه بايد در خدمت مردم باشد، غير فعال و خراب است!

 

اين قبيل مسائل ما را بر آن داشت تا اين مسئله مهم را در اين موقع سال وبا وجود اين كه منطقه ديشموك كاملا زيبا وگردش‌پذير مي باشد و نياز مبرم بود تا  كارشناسان بانكي شهرستان كهگيلويه از اين مسئله خبردار شوند و اگرلطف كنندجوابگوي اين معضل بزرگ باشند بسيار ممنون وسپاسگزاريم.

 

 شهرديشموك به عنوان یکی از شهرهای مهم استان از لحاظ مقولۀ گردشکری و توریستی مورد نظر است. لذا ظرفیت های فراوان این شهر در زمینه های مختلف، آینده‌ای رو به پیشرفت را در مسیر آن قرار داده است.

 

از این رو ضرورت تجهیز همه جانبۀ آن به همۀ امکانات مورد نیاز به ویژه تجهیز و توسعۀ زیر ساخت های مرتبط با مقولۀ دولت الکترونیک برای توسعه و پیشرفت این شهر امری حیاتی است.

 

بدیهی است پس از پرداختن به شعار لزوم تحقق اجرای طرح بزرگ دولت الکترونیک در نظام جمهوری اسلامی،لزوم تجهیز بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری برای ارائۀ سرویس به مردم ضروری است .

 

هم چنین باید اذعان نمود مناطق پر تراکم و تعداد زياد روستاهاي اطراف اين شهر که دارای جمعیت قابل توجهی می باشند، نياز شديد به اين امر مهم دارند.

 

لذا باید از مسئولان محترم بانک ها این پرسش را مطرح نمود که چرا مناطق و محله های بعضاً پر تراکم همچون ديشموك، از دریافت کمترین سرویس های بانکی از قبیل دارابودن سیستم خودپرداز محروم می باشند؟

 

آیا وجود این نقیصه مصداق بارز توزیع ناعادلانۀ خدمات بانکی به مردم در نقاط مختلف استان  نیست؟

 

به راستی باید از مسئولان محترم شهرستان و نیز مسئولان بانک ها پرسید چرا بخش های دیگر این شهرستان و توابعا دارای چند سیستم خودپرداز(عابر بانک چندين بانك) است؟اما ديشموك...؟!

 

همچنین به کدام علت و به چه دلیل عابر بانک ديشموك در روزهای تعطیل دچار نقص فنی می‌شود؟

 

لازم به ذکر است، با توجه به تماس های مکرر مخاطبان و کاربران در خصوص کمبود و وجود نقص در تنها عابر بانک سطح شهر، پایگاه خبری تحليلي كهگيلويه موضوع کمبود عابربانک ها ونقص  فني تنها عابر بانك و وجود نقص های فراوان در این دستگاه  را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

 

بخش ديشموك با جعيتي بيش از 24 هزار نفر در 90كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارد
انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک