آخرین اخبار

19. دى 1395 - 12:27   |   کد مطلب: 7349
شهردار دهدشت از یک فقره آتش سوزی در یک خانه نصف ساخته شده و انبار لواز خانگی از جمله یخچال وتلویزیون و مبل در ساعت 5 صبح امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جواد تخشا شهردار دهدشت در گفتگو خبرنگاران ساعت پنج صبح امروز در تماس با اورژانس 115 دهدشت  از آتش سوزی در خیابان امامزاده جابر دهدشت خبر دادند که ماموران خود را به محل حادثه رسانده و باساختمان دو طبقه که طعمه حریق شده بود مواجهه شدند.

 

وی با بیان اینکه دو دستگاه ماشین آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: طبقه بالای ساختمان مصالح ساختمانی و بنایی بود و طبقه اول آن نیز انبار لوازم خانگی از جمله مبل و یخچال تلوزیون بود که طعمه حریق شده است.

 

و با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشته و عنوان کرد: به علت وجود مواد اشتعال زای زیاد در این انبار آتش سوزی بیش از یک ساعت بعد از تلاش ماموران آتش نشانی این آتش سوزی خاموش شد.

 

تخشا افزود: ساختمان قدیمی بود و در پی آتش سوزی طبقه پایین طبقه دوم ساختمان نیز ریزش کرد و دود حاصل از آن تا ساعت هفت صبح امروز ادامه داشت.

 

علی پاساد مدیر نمایندگی بیمه ملت در شهر دهدشت با ابراز تاسف از آتش سوزی این مغازه گفت: چند روز قبل به مالک این مغازه پیشنهاد بیمه کردن مغازه خود را دادیم که وی گفت نیازی به بیمه ندارد.

 

مدیر نمایندگی بیمه ملت در دهدشت افزود: اگر مالک این مغازه با یک مبلغ بسیار کم مغازه خود را بیمه می کرد، بیمه ملت نیز تمام خسارت آتش سوزی این کغازه را پرداخت می کرد.

 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک