آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 12:32   |   کد مطلب: 6102
این مسئول یادآور شده است که استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان هفتمین استان در جذب گردشگر است ولی در تخصیص اعتبار جزو 3 استان آخر کشور بوده که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس " اعتبار لازم برای احداث سرویس بهداشتی مورد نیاز در مکان‌های گردشگری را نداریم" .

این جمله برگرفته از انتقادات مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری " کهگیلویه و بویراحمد " است که همواره از کمبود اعتبار می نالد و انتقادات را با " کمبود اعتبار " پاسخ می دهد .

محمود باقری " تاکید کرده که با اعتبارات قطره‌چکانی امکان توسعه گردشگری این استان وجود ندارد.

این مسئول یادآور شده است که استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان هفتمین استان در جذب گردشگر است ولی در تخصیص اعتبار جزو 3 استان آخر کشور بوده که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

این مسئول می گوید: در اوج حضور گردشگر در یاسوج و سی‌سخت از جمله عید فطر هر سال مسئولان استانی از ارائه خدمات به گردشگران گلایه می‎کنند در حالی می‌دانند اعتبار لازم برای احداث سرویس بهداشتی مورد نیاز در مکان‌های گردشگری را نداریم.

در اوج انتقادات ایشان از کمبود اعتبارات گردشگری استان شاهد برگزاری همایش ورزش های هوایی در استان هستیم که شاهد به پرواز درآومدن " نماینده بویراحمد و دنا ، دو تن از معاونان استاندار ، فرماندار بویراحمد و برخی مسئولان رده پایین شهری یاسوج " با پرواز های دو نفره بودیم .

سئوال اینجاست اگر گردشگری استان " کهگیلویه و بویراحمد " بفرموده " باقری " هزینه " احداث دستشویی ندارد " هزینه های پرواز این تعداد از مسئولان با هواپیمای دو نفره بر فراز یاسوج را چه کسی می دهد ؟ اصولا استانی که هزینه ساخت زیرساختهای گردشگری در حد دستشویی را ندارد آیا برگزاری همایش های پرزرق و برق هواپیمای دو نفره و ورزش های هوایی را چه کسی پرداخت می کند و میزان آن چقدر است ؟

مسئولان گردشگری باید پاسخ دهند مدیریت بودجه و هزینه در زمانی که اعتبار ساخت " دستشویی " ندارند چه توجیهی برای پرواز های سیاسی بر فراز یاسوج وجود دارد ؟

معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا و فرماندار بویراحمد  نیز باید پاسخگوی این پرواز خود در اوج کمبود اعتبارات باشند.

مردم حق دارند بدانند که مدیریت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در طول دوران مدیریتش برای زیر ساخت های استان چه کرده است ؟/دنا

 

زارعی نماینده بویراحمد و دنا
 
محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد
 
نظری فرماندار بویراحمد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک