آخرین اخبار

30. دى 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 4586
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: رسانه‌ها فضای امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت سیاسی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه نظام اسلامی بوده، عنوان کرد: بارزترین مشارکت مردمی بحث انتخابات است.

 

پوزش با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به طور میانگین هر ساله یک انتخابات داشتیم، بیان کرد: تجربیاتی که ما از انتخابات ایران داریم این است که در ایران یک نظام مردم سالاری دینی حاکمیت دارد و این مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

 

وی با اشاره به اینکه این حق مشارکت سیاسی را قانون اساسی برای مردم قائل شده و نظام جمهوری اسلامی این بستر را به خوبی فراهم نموده، افزود: این نمونه یک حکومت دینی‌ست که به رای مردم احترام می‌گذارد، در نظامی که همزمان هم بحث اسلامیت و هم جمهوریت مطرح است.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه همه ما موظفیم که در اجرای هر چه بهتر برگزاری انتخابات کمک کنیم، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری انتخابات با حضور حداکثری همراه با شور و نشاط و صیانت از آراء مردم بتوانیم پایه‌های نظام اسلامی را هر چه بیشتر مستحکم کنیم.

 

وی با اشاره اهمیت عملکرد رسانه‌ها در زمان انتخابات، گفت: یکی از نکاتی که اصحاب رسانه به خصوص سایت‌ها و خبرگزاری‌ها باید مورد توجه قرار دهند بحث فضاسازی‌ست که در شبکه‌های مجازی وجود دارد.

 

پوزش با اشاره به ضرورت استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی برای حضور بیشتر مردم در انتخابات، تصریح کرد: در استفاده از این روش‌های نوین مانند ایمیل، پیامک و شبکه‌های اجتماعی مواظب باشیم در راستای اهداف جریان‌ها و گروه‌های معاند با نظام قرار نگیریم.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه  تشویش اذهان عمومی توسط رسانه‌ها در سطح استان و شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: رسانه‌ها باید از شایعه‌سازی، ایجاد ابهام و شبهات گوناگون و اخبار و اطلاعات تنش‌زا پرهیز کنند.

 

پوزش به شرایط خاص و جو حاکم قبیله‌ای در استان و شهرستان اشاره کرد و گفت: همه ما موظفیم کمک کنیم از تحرکات قومی و قبیله‌ای که ممکن است در فضای انتخابات بوجود آید جلوگیری شود.

 

وی با اشاره به مسئولیت مهم رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه، بیان کرد: رسانه‌ها باید فضای امید و نشاط را در جامعه ایجاد و به خصوص سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در این زمینه می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک