آخرین اخبار

18. آذر 1395 - 9:01   |   کد مطلب: 6987
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسانی بخواهند در مسیر مبارزه با استکبار انحرافی ایجاد کنند قطعا خائن هستندو مهمترین عنصر برای نبودن روح استکبار ستیزی عنصر بصیرت است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  ستار هدایت خواه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: متاسفانه چند سالی است که عامدانه از روح 16آذر غفلت می شود یعنی به جای آن که این حرکت اسلامی بالنده تر شود در حال غفلت از آن هستیم.

16 آذر یاد آور بیداری،اگاهی،و روحیه استکبار ستیزی دانشجو است
 
وی با بیان اینکه اگر کسانی بخواهند در مسیر مبارزه با استکبار انحرافی ایجاد کنند قطعا خائن هستند، اظهارکرد: مهمترین عنصر برای تداوم روح استکبار ستیزی عنصر بصیرت است، بصیرتی که باعث می شود انسان حق را از باطل تشخیص دهد علیرغم این که باطل به تعبیر قرآن لباس حق بر تن می کند و شعار های حق مدارانه می دهد.
این فعال فرهنگی ابراز داشت: تعبیر قرآن از صراط به این معناست که من و شما در مواجهه با دوراهی وظایف، وظیفه اصلی خود را بدانیم.
وی بیان کرد: در زندگی هیچ چیز مهمتر از بصیرت نیست چرا که چیزی مهمتر از شناخت حق از باطل نیست.
 
 دانشجو برای ان که آلت دست دشمن نشود باید بصیر باشد
 
هدایت خواه یادآور شد: وظیفه اصلی ما به عنوان دانشجو حضور در میدان مبارزه است این که میدان مبارزه کجاست و طرفین آن چه کسانی اند که آن هم نیازمند بصیرت است.
وی تصریح کرد: کسانی که دارای بصیرت نیستند قطعا خائن اند.برای داشتن بصیرت نیازمندیم به نیت وانگیزه خالص آن گونه که شیطان می گوید..فبعزتک لاغوینهم اجمین الا مخلصین...
هدایت خواه دومین وظیفه برای رسیدن به بصیرت را داشتن تقوی و رعایت باید ها و نباید ها در همه عرصه ها. دانست و گفت:سومین عامل تفکر و عامل بسیار مهم چهارم فهم قرآنی است.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای سالامی عنوان کرد: اگر ما فهم قرآنی داشته باشیم باید فهمید که شعار نه غزه و نه لبنان یک شعار شیطانی است.
 
دانشجو باید وجدان بیدار و سلام گویای جامعه باشد
 
هدایت خواه بیان کرد: یکی از لوازم اصلی برای حضور تاثیر گذار و بصیرانه در عرصه سیاسی،برای یک دانشجو خود سازی انقلابی است دانشجویانی می  توانند انقلابی باشند که خود سازی کنند و از شعار مرگ یر آمریکا و مرگ بر شیطان نترسند.
این فعال فرهنگی افزود: دانشجو باید به مقتضای جوان بودن خوب روحیه عبادت خواهی داشته باشد اما کدام دانشجو،آن کس که در سرزمین وجود خود عبادت برقرار کند و لازمه آن خود سازی انقلابی است.
 

 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک