آخرین اخبار

13. مهر 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 6364
مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه(ع) خبر داد:
تغییر مکان مراسمات ايام محرم کانون جوادالائمه(ع) در دهدشت+جزئیات/تصویر
مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه علیه السلام در حاشيه آیین پیشواز محرم از تغییر مکان مراسم کانون در ايام محرم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه علیه السلام در حاشيه آیین پیشواز محرم از تغییر مکان مراسم کانون در ايام محرم خبرداد.

 

سید فرزاد نجات نیا در مراسم سیاهپوشان و آیین پیشواز محرم باحضور دکترهدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، پیرغلامان، ذاکران اهل بیت عصمت وطهارت و مردم شریف برگزار شد، عنوان کرد: علارغم اینکه برنامه ریزی و تبلیغات از جمله مکان اقامه عزای حسینی توسط کانون از جشن های غديريه در سطح نسبتا گسترده ای در پارکهای محله ای خصوصا در سایت ها و شبکه های اجتماعی فراگیر انجام شده بود، به مصالحی از سالن جهاد کشاورزی به مسجد امام صادق (ع) تغییر مکان پیدا کرد.

 

این فعال فرهنگی استان یادآور شد: همانگونه که دشمن از دیرباز و اکنون درجنگ نرم تمام قد از همه ظرفیت ها وامکانات مالی و رسانه ای برای تضعیف شعائر مذهب و ایجاد تفرقه در نیروهای مومن بهره جسته است، فرصت مغتنم علم امام حسین علیه السلام این ظرفیت را برای ایجاد انسجام و وحدت همه نیروهای دلسوزانقلابی و پای کار فراهم نموده است.

 

وی در ادامه به کلام امام حسین علیه السلام در هنگام حرکت بسمت کربلا که فرمودند: "من کان باذلا فینا مهجته و موطنا علی لقاء الله نفسه فلیرحل معنا" اشاره، و عنوان کرد: اکنون ما به پیشواز امام کاروان عشاق کربلا رفته، و ندای حضرت را لبیک گفته ایم. و انتهای این راه و سبیل حضرت حسین علیه السلام شهادت است.

 

وی شهدای مدافع حرم رایاد کرد و گفت: کرامتنا الشهاده (شهادت مایه کرامت ماست) برگرفته از حدیث امام معصوم یکی از شعارهایی محوری امسال کانون است.

 

وی در ادامه متناسب با ابلاغ سیاست های خانواده در چندی پیش از طرف رهبر فرزانه انقلاب دیگر شعار محوری کانون اعلام کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی مردمی جوادالائمه(ع) در پایان یادآور شد: برنامه از یکشنبه 11مهرماه باهمکاری هیات قرآنی راهیان کربلا همزمان با نماز مغرب و عشا بمدت 12 شب باحضور سخنرانان و مداحان استانی در محل مسجد امام صادق (ع) دهدشت برگزار خواهد شد./

ما میرویم اوست هوالباقی، السلام

عالم بنام آل حسین است،  والسلام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک