آخرین اخبار

19. آذر 1394 - 14:11   |   کد مطلب: 4171
در مراسم سوگواری دهه آخر صفر عنوان شد
انتقاد امام جمعه دهدشت از بی‌توجهی اصناف به شعائر الهی
امام جمعه دهدشت با انتقاد از بی‌توجهی بازاریان دهدشت به مجالس و محافل دینی و مذهبی گفت: اصنافی که به شعائر دینی بی‌احترامی می‌کنند مایه ننگ جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در مراسم سوگواری به مناسبت دهه آخر صفر و سالروز ارتحال پیامبر اسلام(ص) که در مصلای دهدشت برگزار شده بود شرکت در مجالس عزاداری شهادت ائمه اطهار را مصداق تعظیم شعائر الهی دانست و اظهار کرد: متاسفم و بسیار متاثر برای آن‌هایی که احترام نمی‌گذارند و در شهادت اهل بیت (ع) بازار را تعطیل نمی‌کنند.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: اصنافی که به شعائر دینی بی‌احترامی می‌کنند مایه ننگ جامعه هستند، برای شیعه عیب و ننگ است روز شهادت خاندان پیامبر بساط پهن کنند و به معامله مشغول شوند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه مردم متدین دهدشت در ایام شهادت ائمه اطهار (ع) سوگوار هستند اما عده‌ای با بی‌احترامی به عزای اهل بیت (ع) چهره شهر را معیوب می‌کنند تاکید کرد: اتاق اصناف و دستگاه‌های مرتبط باید با این‌ها برخورد کنند.

 

حسینی با بیان این‌که همه انبیا گذشته مقدمه ای بودند برای ظهور پیامبر اسلام (ص)و هر کس به او ایمان آورد به همه انبیا و اولیا ایمان آورده است بیان کرد: پیامبر اسلام قلب تپنده عالم است و فقدان او مصیبت بزرگ برای عالم آفرینش است.

 

وی در ادامه افزود: به برکت وجود پیامبر اسلام(ص) شرک و کفر و طوفان های سهمگین و زلزله های که بر امت های قبل از پیامبر(ص )بود از بین رفت و بعد از ظهور پیامبر دیگر بلایی بر انسان ها نازل نشد.

حسینی با  اشاره به گروه‌های تکفیری و داعش  با بیان این که افکار انحرافی و نشات گرفته از الحاد و کفر و بت پرستی باعث جنایت های بی شماری در جهان اسلام شده است تصریح کرد: کسی که داعش را پشتیبانی می‌کند دچار افکار الحادی است و نشات گرفته از کفر و بی‌دینی است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک