آخرین اخبار

26. شهريور 1394 - 13:20   |   کد مطلب: 3397
سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان می بندم در تمام عاشوراها، در تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامی ‌که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی‌ امام زمان( عج) به اجرا درآید.
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید غلام محمد انصاری

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، شهید غلام محمد انصار ی‌پور وصیت نامه خود را با آیه 135 سوره نساء آغاز می‌کند و پس از سلام و درود بر منجی‌ بشریت( عج) و شهدا، جوانان را مخاطب قرار می‌دهد و آنان را به جبهه فرا می‌ خواند و به آنان هشدار می‌دهد تا در مذلت نمانند و مانند مولای‌ خود حسین (ع) به میدان جهاد درآیند.

 

شهید انصاری‌پور با اشاره به رفتار ام وهب در واقعه عاشورا از مادران می‌خواهد تا مانع حضور فرزندان خود به جبهه نشوند.

 

پرهیز از تفرقه و تبعیت از روحانیت متعهد و دعوت به صبر و شکیبایی‌ از سفارش های‌ مؤکد این شهید گرامی‌ است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وصیت نامه شهید علی صفدر افرازی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 « یا أیها الذین آمنوا کونوا قوّامین بالقسط شهداء لله ولو علی‌ انفسکم و الوالدین والاقربین »:

 

 ای‌ کسانی‌ که ایمان آورده اید از قیام کنندگان بالقسط و گواهانی‌ برای‌ خدا باشید، اگر چه این شهادت بر علیه خودتان یا پدر و مادرتان باشد ( قرآن کریم سوره 4 آیه 135).

 

 با سلام و درود بر یگانه منجی‌ عالم بشریت و اختر تابناک امامت و ولایت و با درود به  روان پاک شهدای‌ راه حق و فضیلت از عاشورا تا کربلای‌ ایرا ن زمین.

 

 چند کلمه ای‌ به عنوان وصیت:

 امت شهیدپرور! آ نقدر به جبهه می‌روم و می‌جنگم تا شهید شوم.

 

 ای‌ جوانان! نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) [ در] میدان نبرد شهید شد.

 

 ای‌ جوانان! مبادا در غفلت بمیرید که علی‌ در محراب عبادت شهید شد، و مبادا در حال بی‌تفاوتی‌ بمیرید که علی‌اکبر حسین (ع) در راه حسین (ع) با هدف شهید شد.

 

 ای مادران! مبادا از رفتن فرزندتان به جبهه جلوگیری‌ کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل 72 تن شهید را نمود. همه مثل خاندان( وَهَب) جوانانتان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسد او را هم تحویل نگیرید، زیرا مادر ( وَهَب) فرمود: سری‌ را که در راه خدا داده ام پس نم یگیرم.

 

 برادران! استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها برای‌ تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کرده اند روز بدبختی‌ مسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست. حضورتان را در جبهه های‌ حق علیه باطل ثابت نگه دارید. در امام بیشتر دقیق شوید و سعی‌ کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید. اگر فیض شهادت نصیبم گشت، آنانی‌ که پیرو خط سرخ امام خمینی‌ نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند، اما باشد دماء شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی‌ نزدیکشان کند.

 

 سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان می بندم در تمام عاشوراها، در تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم  و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامی ‌که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی‌ امام زمان( عج) به اجرا درآید.

 

 و اما چند کلمه ای‌ از پدر مادر، برادران و خواهران و اقوام  و دیگر همسایگانم، که اگر شهادت نصیبم گشت بر من گریه نکنید و اگر خواستید گریه کنید بر مظلومیت حسین (ع) گریه کنید. از پوشیدن لباس سیاه خودداری‌ کنید. مرا حلال کنید.

 

 از پدرم می خواهم که مرا حلال کند؛ زیرا زحمات زیادی‌ برای‌ من کشید و از مادرم می‌خواهم که هرچند در نیمه های‌ شب بیدار می‌شد، مرا شیر می‌داد و نوازشم  می‌کرد تا مرا در خدمت اسلام [...] اسلامی گذاشت، از او می‌خواهم مرا حلال کند. و از برادرانم و خواهرانم می خواهم که اگر از من ناراحتی‌ دیده اند به بزرگواری‌ خودشان ببخشند و همچنین از خویشان و اقوام و آشنایان[ و] همسایگان می‌خواهم که مرا حلال کنند و ببخشند. دیگر عرضی ندارم و از همه مردم حلالیت می‌طلبم. خداحافظ.

 

                                                      « خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه دار »

                                                               مورخ 20/1/66

                                                                    الحقیر غلام محمد انصاری‌پور

 

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید غلام محمد انصاری
پایگاه خبری کهگیلویه-شهید غلام محمد انصاری

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک