آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 17:33   |   کد مطلب: 2855
فعالان قرآنی شهرستان کهگیلویه با حضور در دفتر فرماندار با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، ظهر امزوزفعالان قرآنی شهرستان کهگیلویه با حضور در دفتر فرماندار با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این جلسه اکبر تنهایی مسئول قرآنی اداره سازمان تبلیغات کهگیلویه با اشاره به اینکه قرآن کریم زیربنای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قانون اساسی ما مبتنی بر آموزه‌های قرآن است خاطر نشان کرد:   وظیفه همه ماست که در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

تنهائی با قدردانی از تلاش موسسه قرآنی مبین دهدشت افزود: تلاش این موسسه قرآنی بویژه در زمینه قرائت قرآن کریم باعث شد بتوانیم در مسابقات قرآنی رتبه‌های خوبی در سطح استان و کشور بدست آوریم و امیدواریم با حمایت‌های خوب مسئولان در زمینه‌های دیگر قرآن پیشرفت داشته باشد.

وی از نبود آموزشگاه عالی علوم قرآنی در شهرستان گلایه کرد و افزود: در زمینه قرائت و حفظ قرآن کریم رشد نسبی خوبی داشتیم ولی در دیگر زمینه‌های علوم قرآنی بویژه تفسیر قرآن کریم به آموزشگاه عالی علوم قرآنی نیاز است که امیدواریم با رایزنی زمینه تاسیس چنین آموزشگاه عالی محقق شود.

تنهائی خاطر نشان کرد: موسسات قرآنی که امروزه در شهرستان فعالیت دارند از نبود مکان مناسب برای فعالیت در رنجند و امیدواریم فرماندار شهرستان به‌عنوان مجری اول دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتواند در رفع این مشکل همکاری داشته باشد.

 سید خدادوست موسوی‌سادات، مسئول موسسه قرآنی مبین دهدشت هم به مشکلات موسسه اشاره و خواستار کمک به فعالیت‌های متنوع این موسسه شد.

در ادامه علی پوزش فرماندار کهگیلویه با قدر دانی از نیروهای قرآنی افزود: ما همه تلاش خود را در زمینه پیشرفت فعالیت‌های قرآنی به کار خواهیم گرفت و با پیگیری مشکلات تا حدی که قانون اجازه دهد آنها را حل خواهیم کرد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک