آخرین اخبار

4. خرداد 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 1575
استفاده غیرمجاز وغیراصولی از اسلحه متاسفانه درمراسمات عروسی و گاها عزا تاکنون جان بسیاری از افراد بی گناه را گرفته و رنگ وبوی مراسم را عوض کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شب گذشته در یک تالار عروسی (آپادانا)در حاشیه جاده دهدشت -سوق در حینی که میهمانان قصد ورود به سالن غذاخوری  وصرف شام را داشتند در جریان برگزاری جشن عروسی بر اثر تیراندازی با تفنگ سوزنی درپی شلیک گلوله ساچمه ای تعداد 9 نفر از میهمان های این جشن عروسی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند .

 

براساس این گزارش تعدادهشت نفر ازمجروحان به اورژانس خاتم الانبیاء بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال وتحت مداو قرار گرفتند .

 

اگرچه خوشبختانه حال عمومی هر هشت نفر رضایت بخش اعلام گردید اما آرزو میکنیم این آخرین زنگ خطری باشد تا شهروندان با استفاده از اسلحه در مراسمات عروسی وعزا خداحافظی خواهند کنند.

 

گلوله شلیک شده متشکل از قریب 90 ساچمه میباشد که اگر شب گذشته در حالتی دیگر شلیک میشد این احتمال وجود داشت که خدای ناکرده 90 میهمان این عروسی ،سرنوشتی تاسف بار وناخواسته برای آنها رقم بخورد.

 

ازطرفی یکی ازمصدومان شب گذشته  جوانی حدودا 25 ساله میباشد که تعداد پنج ساچمه به بدنش اصابت کرده ویکی از ساچمه ها به سینه وی ومتمایل  به ناحیه قلب رخنه کرده است.حال اگر خدای ناکرده این ساچمه مسیر خود بسمت قلب این فرد را درپیش میگرفت براستی چه سرنوشت تلخی درانتظار اوبود.

 

استفاده غیرمجاز وغیراصولی از اسلحه متاسفانه درمراسمات عروسی و گاها عزا تاکنون جان بسیاری از افراد بی گناه را گرفته و رنگ وبوی مراسم را عوض کرده است.

 

 مسوولان شهرستان بارها از تریبون های مختلف از مردم  درخواست کرده اند در مراسمات عروسی و عزای خود از رسم غلط تیراندازی و شلیک گلوله اجتناب کنند ، علی الخصوص امام جمعه شهرستان های مختلف  استان بارها در خطبه های نماز جمعه  بر ترک این رسم غلط تاکید بسیار کرد.

 

حتی ائمه محترم جمعه در این مسیر گاها مورد بی مهری قرار گرفتند که شاید بارزترین آن به تذکرحجت الاسلام عبودی در یک مراسم تشیع در شهرستان باشت بود که پس از ایراد صحبت های وی مبنی پایان دادن به رسم غلط تیراندازی درمراسم تشیع وعزا صحبت های وی با شلیک گلوله به کنایه پاسخ داده شد./راک

دیدگاه‌ها

یکیش محمد رضا یزدانفر بودش
یکیش محمد رضا یزدانفر بودش

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک