آخرین اخبار

17. تير 1394 - 15:58   |   کد مطلب: 2370
شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد /5نفر زخمی و یک نفر فوت کرد
شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد /5نفر زخمی و یک نفر فوت کرد
سردار غلام زاده:موضوع در حال پیگیری قضایی است/شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد /5نفر زخمی و یک نفر فوت کرد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از صبح زاگرس ساعت 3 بامداد امروز (21 رمضان) صدای تیراندازی با اسلحه شکاری در بلوار امام خمینی شهر یاسوج(نزدیک چهار راه عالیوند) شنیده شد.

 

خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی با شنیدن صدا وحضور در محل حادثه از زخمی شدن 6 جوان توسط اسلحه شکاری توسط فردی ناشناس روبرو شد.

 

وی گفت: صحبت های زیادی از دلیل این حادثه توسط افراد حاظر مطرح شد که نیاز به بررسی دارد

 

این خبرنگار ادامه داد: در زمان اتفاق این حادثه ترافیک سنگینی در محل حادثه رخ داد به گونه ای که انتقال مصدومین به سختی صورت گرفت.

 

خبرنگار این پایگاه خبری از وضیت وخیم دو نفر از جوانان زخمی شده خبر داد به گونه ای که یکی از مصدومین در همان لحظه اول بر اثر شدت زخم فوت کرد.

 

در همین رابطه سردار غلام زاده، فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت وگو با خبرنگاران افزود:خودروی ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

 

وی  در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

 

این فرمانده انتظامی  در پایان افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک