آخرین اخبار

24. تير 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 2433
در اين ديدار ابتدا خانواده شهيد رفتاري با ذكر خاطراتي از آن شهيد بزرگوار، جوانان را با گوشه‌اي از خصوصيات جوانمردي، دلسوزي، شجاعت شهيد علي فتح رفتاري آشنا كردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شب گذشته و در اقدامي تحسين برانگيز سعادت بدرود بسيجي خادم شهداء، مالك آهنگ سرگروه حلقه  صالحين امام علي(ع)، سلمان بينا از بسيجيان و فعالان عرصه فرهنگي، مهدي آذرنگ فرمانده بسيج داشن‌آموزي شهداي ديشموك به‌همراه جمعي از بسيجيان با پدر شهيد علي فتح رفتاري كه در بستر بيماري به‌سر مي‌برد، ديدار و از وي عيادت و تجليل نمودند.

 

در اين ديدار ابتدا خانواده شهيد علي فتح رفتاري با ذكر خاطراتي از آن شهيد بزرگوار،  جوانان را با گوشه‌اي از خصوصيات جوانمردي، دلسوزي، شجاعت شهيد علي فتح رفتاري آشنا كردند.

در ادامه يكي از مداحان خادمين شهداء به روضه‌خواني در وصف شهداء پرداخت پدر شهيد رفتاري به گريه و زاري وادار شدند كه جمع حاضر هم تحت تاثير احساسات در شهيد قرار گرفتند.

 

هميشه و از طرف مسئولان شاهد ديدار باخانواده شهدابوده‌ايم ولي اين ديدار سرشار از برنامه‌هاي متنوع و جالب از جمله روضه‌خواني توسط سعاد بدرود بسيجي خادم حوزه مقاومت بسيج امام محمد تقي(ع)ديشموك، اظهار خاطراتي از شهيد رفتاري از طرف خانواده اين شهيد بزرگوار و خوشحالي وافر پدر، مادر و خانواده شهيد رفتاري از اين حركت خوب  جوانان بوده است.

 

سلمان بينا از بسيجيان و فعالان عرصه فرهنگي در ديشموك اظهار كرد: هدف از اين ديدار عرض اردات به مقام شامخ شهدا و عيادت از پدر شهيد و ديار با خانواده شهيد معزز و معظم مي‌باشد.

 

وي افزود: ما هر چه داريم به بركت جانفشاني‌هاي شهدا و رزمندگان هشست سال دفاع مقدس است و انشاء الله كه ما با اينچنين برنامه‌هايي بتوانيم دين خود را به شهدا و خانواده آنها اداء كنيم.

 

مالك آهنگ سرگروه حلقه صالحين امام علي (ع) ديشموك هم در اين ديدار ضمن گفت وگوی صمیمانه با خانواده این شهید، از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنان قدردانی کرد.

 

وي، شهدا و خانواده آنان را مایه برکت و افتخار کشور توصیف کرد و خطاب به خانواده این شهید گفت که خداوند ان شاءالله اجر و توفیق فراوان به شما در دنیا و آخرت عنایت کند.

 

آهنگ سرگروه حلقه صالحين امام علي (ع) ديشموك با تاکید بر اینکه شهیدان و خانواده‌های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه حضرت امام(ره) را تنها نگذاشتند، اظهارداشت: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، وظیفه بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منجر به به حفظ کشور شد.

 

مهدي آذرنگ فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهداي ديشموك اظهار كرد:  استقلال كشور و هر آنچه امروز نصیب ملت ایران شده، به بركت خون شهدا و مجاهدت‌های آنان در دوران دفاع مقدس بوده است.

 

وی با تاكید بر این كه باید قدر و ارزش شهدا و خانواده آنان را دانست، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه فرموده اند، ' رسیدگی به امور خانواده شهدا و قلب آنها را شاد كردن و مشكلات آنها را برطرف كردن كمتر از خود شهادت نیست'.

.

آذرنگ با بیان این كه در سایر جنگ‌هایی كه در دنیا اتفاق می‌افتد، افراد بسیاری كشته می‌شوند، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی جوانان و حتی نوجوانانی بودند كه با وجود سن پایین اما داوطلبانه در جبهه ها حضور یافتند و به شهادت رسیدند و ما بايد قدر جانفشاني شهدا را بدانيم.

 

سعادت بدورد بسيجي خادم شهدا گفت: اگر در این مملکت آزادی داریم به برکت خون شهداست بنابراین  مقدم است نام تلاش گران راه آزادی بماند و جلوه گری کند.

 

وي افزود اگر امروز خانواده‌هاي ما در آرامش زندگي مي‌كنندبه لطف ايستادگي همين شهدا در مقابل دشمنان بوده و  امروز هر چه از بعد معنوی و مادی ، عزت و افتخار داریم به برکت خون شهداست.

 

بدرود متذكر شد: امنیت ، فرهنگ ، استقلال ، فرزندان و هر چه داریم به برکت این شهداست و باید خود را مدیون آنها بدانیم و اهداف آنان را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم

در پايان از طرف بسيجيان هديه‌اي تقديم پدر شهيد رفتاري گرديد و  با وي عكسي به يادگار گرفته شد.

گفتني است شهيد علي فتح رفتاري متولد 1344 و ساكن ديشموك كه در عمليات پيروزمندانه والفجر8 و در مورخه سي‌ام بهمن‌ماه 1364 در مبارزه با رژيم بحث عراق به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 

 

 

انتهاي پيام: و/آ

********************

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

*********************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک