آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 15:02   |   کد مطلب: 2640
امام جمعه موقت ديشموك گفت: دوقطبي‌سازي فضاي داخلي چيزي است كه دشمن در كشور ما به دنبال آن است كه با هوشياري مردم و مسئولان كشور به رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله) تحقق نمي‌يابد و نقشه‌ دشمنان نقش برآب خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجتالاسلام شيخ ابراهيم طاوسيان امام جمعه موقت ديشموك ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار كرد: دوقطبي‌سازي فضاي داخلي چيزي است كه دشمن در كشور ما به دنبال آن است كه انشاء الله با هوشياري مردم و مسئولان نظام مقدس اين كشور و به رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله) تحقق نمي‌يابد و نقشه‌ دشمنان نقش برآب خواهد شد.

 

وي افزود: در مذاكرات هسته‌اي دستگاه ديپلماسي و تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ثابت كردند كه از جوهره خوبي برخوردارند و شايسته است همچنان از دست‌آوردهاي اين مذاكرات به درستي حراست كنند.

 

خطيب نماز جمعه موقت ديشموك بيان كرد: تيم مذاكره كننده هسته‌اي در راستاي منويات مقام معظم رهبري(مدظله)، حفظ ارزشهاي اين نظام مقدس و سياست‌هاي كلي نظام جمهوري اسلامي ايران پاسخ دشمنان را بدون هيچ ملاحظه‌اي بدهند و مطمئين باشند كه مردم مثل هميشه در همه صحنه‌ها پشتيبان آنها خواهند بود.

 

وي بيان كرد: در سالي كه از سوي رهبري به نام همدلي و همزباني نام برده شد، مردم و مسئولان بايد همدلي و همزباني را در دستور كا رخود قرار دهند تا انشاءالله به موفقيت‌هاي شايسته اين كشور دست يابيم.

 

وي گفت: در دنياي غرب و دشمنان كشور ايران اسلامي در جبهه مقابل و به ويژه آمريكاي جنايتكار دعوا بر سر توافق به صورت جدي است.

 

وي به عكس‌العمل سلطان بن معظم عربستاني نسبت به توافق ايران و 1+5 اشاره كرده و گفت:  کمتر از یک هفته از توافق هسته ای میان ایران و گروه 5+1،نگذشته كه وي انتقاد علنی عمومی از این توافق را اعلام كرد، و «توافق هسته‌ای اوباما با ایران» را «کپی برابر با اصل» توافق «بیل کلینتون با کره شمالی» دانست و كشور ايران را به تهديد نظامي تهديد كرد.

 

خطيب موقت نماز جمعه ديشموك تشريح كرد: كشور ما با قتدار و به پشتوانه و درايت‌هاي مدبرانه و  هوشمندانه مقام معظم رهبري(مدظله) و حمايت‌هاي بي‌دريغ ملت ايران از تيم مذاكره كننده هسته‌اي با قاطعيت نقش اساسي خود را در اين مذاكرات نشان داد و همچنين اين نقش را به خوبي ايفا مي‌كنند.

 

وي گفت: اگر دست‌آوردهايي از اين مذاكرات براي كشور ماحاصل شود از بركت نگاه دورانديشي رهبري اين امت و حمايت مردم و تلاش فرزندان اين مملكت مي‌باشد.

 

وي در ادامه به مناسبت 5 مرداد در اين هفته اشاره كرد و گفت: اولين نماز جمعه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران كه به رهبري امام خميني(ره)  به حمايت همين مردم شريف ايران اسلامي صورت گرفت، در 5 مرداد سال 1358 به امامت حضرت آيتالله طالقاني برگزار شد.

 

وي اظهار داشت: امروز اين شجره طيبه دامنه و شاخ و برگش همه كشور را فراگرفته است و به كانون بزرگي عبادي سياسي تبديل شد.

 

وي با بيان اينكه، نماز جمعه يك عبادت بزرگ دسته جمعي است و باعث شستن دل از آلودگي‌ها و زدودن غبار گناه از دل‌هاي مومنان خواهد شد، تصريح كرد: كشور ايران نظامي مردمي و اسلامي است و منافع آن براي دين و دنياي مردم مي‌باشد.

 

وي گفت: نماز جمعه به اين جهت كه از قشرهاي مختلف با سليقه‌هاي گوناگون مردمي و از طرف ديگر در راس آن  به رهبري و ولايت فقيه مرتبط است، توليد قدرت و پيشرفت نظام ديني اسلامي را در دستور كار خود دارد.

 

وي سياست ايران را حمايت از ملت‌هاي مظلوم و مسلمان  دانست و گفت: حتي با توافق با 1+5 هم مواضع ايران در منطقه در اين موضوعات تغييري نخواهد كرد.

 

طاوسيان سرعت و پيشرفت اين نظان را مبتني بر اتحاد، انسجام و همدلي و همزباني مردم  و مسئولان دانست و و طبعيت از فرامين رهبري را رمز موفقيت كشور ايران اسلامي عنوان كرد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک