آخرین اخبار

22. تير 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 2441
مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك:
استفاده از ماهواره نوعي جنگ نرم دشمن است
مسئول سازمان نليغات اسلامي ديشموك، استفاده از ماهواره را نوعي جنگ نرم دشمن دانست و گفت: استفاده از ماهواره نوعي ننگ در ميان خانواده‌ها است كه بايد از آن پرهيز كرد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيدغلام‌حسن درسته ظهر امروز در جمع بانوان، استفاده از ماهواره را نوعي جنگ نرم دشمن دانست و گفت: استفاده از ماهواره نوعي ننگ در ميان خانواده‌ها است كه بايد از آن پرهيز كرد.

 

وي افزود: حجاب، حراست و نگهباني وجود ارزشمند انسانيت خارج از جنسيت است و همان طوري كه انسان جواهر خود را در صندوق نگهداري مي‌كند، بايد ارزش و وجودي‌اش را در صندوقچه‌هاي به نام حجاب و عفاف نگهباني كند.

 

مسئول سازمان تبليغات اسلامي شهر ديشموك گفت: برخي حجاب را اسارت مي‌دانند؛ در صورتي كه حجاب مصونيت است نه محدوديت، حجاب محافظ راز زندگي هر فرد است، حجاب، حفظ دين است.

 

وي خاطرنشان كرد: اگر بانوان با حجاب اسلامي وارد اجتماع شوند، عزت خود را حفظ كرده و از آسيب‌ها در امان مي‌مانند.

 

وي تصريح كرد: ما پيرو مكتب حضرت زهرا(س) هستيم؛ بنابراين بايد پيروي خود را نه در حرف، بلكه به عمل اثبات كنيم.

 

وي گفت: بانوان بايد از مانتوهاي غير اسلامي خودداري كنند چون با فرهنك اسلامي چنين پوشيدن لباسهاي غير استانداردي، مغايرت دارد.

 

حجت‌الاسلام درسته گفت: دشمن از همه ابزارها استفاده خواهد كرد تا بتواند ضربات اساسي خود را بر دين اسلام كه مركز انقلاب اسلامي است وارد كند.

 

وي افزود: امروز دشمن با استفاده از وارد كردن سبك‌هايي غير اسلامي با سبك زندگي غربي و رواج آن در كشورهاي اسلامي قصد منحرف كردن ما را از دين اسلامي دارد و با اين سبك را تنها راه رسيدن به اهداف خود مي‌داند.

 

مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك تاكيد كرد: بانوان متدين و مومن ما بايد فريب و نيرنگ چنين ترفندها را نخورند و دين خود را با استفاده از سبك‌هاي غربي از دست ندهد.

 

اين مسئول متذكر شد: حجاب يعني پاس داشتن، بشارت دين و خود را مصونيت بخشيدن، مواظبت كردن از دين و ايمان است.

 

وي متذكر شد: بانوان بايد مواظب چنگ نرم باشند كه با استفاده از همين جنگ نرم به درون ما رخنه خواهند كرد و حجاب ما را از بين مي‌بد و بي‌حجابي خود يك نوع جنگ نرم از طرف دشمن است.

.

حجت‌الاسلام درسته گفت: ماهواره مسائلي همچون اشاعه فرهنگ‌هاي غربي، موارد غير اخلاقي، توهين به مقدسات، اشاعه فرهنگ بدحجابي، بي‌عفتي و رواج عرفان‌هاي كاذب را به وجود مي‌آورد كه بنابراين بايد خانواده‌ها هوشيار باشند و اسبابي كه باعث از بين بردن حجاب مي‌شود از آن خودداري كنند.

 

درسته متذكر شد: توجه به عفاف و حجاب وظيفه‌اي همگاني است، حجاب و عفاف فقط مخصوص بانوان نيست بلكه مختص به برادران هم است و ما همه بايد حجاب و عفاف را رعايت كنيم.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک