آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 4977
سرداریداللهی در یادواره شهدای گچساران:
فتنه گران ۸۸ به دنبال هموار کردن نفوذ دشمن در کشور بودند
فرمانده ارشد هشت سال دفاع مقدس گفت: کسانی که در فتنه سال 88 شعار "نه غزه، نه لبنان" سر می‌دادند، می‌خواستند جنگ را به داخل ایران بکشانند و راه نفوذ دشمنان را هموار کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سردار لطف‌الله یداللهی جانشین فرمانده لشکر المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس در یادواره 360 شهید گچساران،6شهید گمنام و دومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:همه ما مدیون خون شهداء هستیم و همه مسئولان نظام اسلامی باید  مروج و عامل به وصایای شهداء باشند.

 

وی با بیان اینکه برخی‌ها معتقدندکه ما در داخل کشور مشکلاتی داریم و چرا باید به برخی کشورهای منطقه کمک کنیم، افزود: امام خامنه‌ای در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم فرمودند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند، ما باید در داخل ایران با تکفیری‌ها و داعشی‌ها می‌جنگیدیم.

 

این فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه امروز رژیم صهیونیستی از حزب الله هراس دارد، تصریح کرد: امروز به برکت اسلام ، انقلاب اسلامی ،خون پاک شهیدان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی از ترس بر اطراف خود دیوار آهنی احداث کرده است.

 

یداللهی اظهارکرد: امروز رژیم صهیونیستی از نفوذ حزب الله و مقاومت مردم فلسطین هراس و وحشت دارد و حزب الله در سوریه می‌جنگد.

 

جانشین فرمانده لشکر المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس افزود: امروز حزب الله در جنوب لبنان نیست و در منطقه وسیعی از جهان اسلام قرار گرفته است و خاری در چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی شده است.

 

وی درادامه با اشاره به اینکه امروز حرف اول و آخر را مقاومت می‌زند، خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه سال 88 شعار "نه غزه، نه لبنان" سر می‌دادند، می‌خواستند جنگ را به داخل ایران بکشانند و راه نفوذ دشمنان را هموار کنند.

 

این  فرمانده ارشد هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر کس که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد ما به او کمک می‌کنیم.

 

یداللهی با اشاره به اینکه امروز دشمنان پی به اقتدار نظام اسلامی برده اند و به مذاکره با ما روی آورده است، گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم و به پیشرفت هر چه بیشتر کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصاد و از طریق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

 

 وی با تأکید بر اینکه همه ما باید پیرو مکتب عاشورا باشیم، تاکید کرد: همه ما باید گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم و فرمایشات و توصیه‌های ایشان را عملیاتی کنیم.

 

منبع:آفتاب جنوب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک