آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1394 - 16:31   |   کد مطلب: 1374
فرمانده نیروی انتظامی کشور بابیان اینکه طرح های امنیت اجتماعی امسال با جدیت بیشتری در سطح کشور ادامه می یابد، گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی و سایر نیروهای امنیتی رضایت مندی مردم در زمینه برقراری امنیت اجتماعی پایدار را بیش از پیش حاصل می کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سردارحسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در جامعه از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.

 

بی ثباتی سیاسی وامنیتی در کشورهای شرقی همسایه، یک چالش امنیتی برای کشور است

وی اظهارکرد: بی ثباتی امنیتی در کشورهای شرقی باعث حضور اشرار و ورود مواد مخدر در این مرزها از سوی سوداگران مرگ، برخی مشکلات امنیتی برای کشور در مرزها ایجاد کرده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه شرایط کنترل مرزهای ایران در وضعیت مناسبی قراردارد، اظهار کرد: اقدامات کنترلی، مراقبتی و دفاعی در مرزهای شرقی کشور برای مبارزه جدی با اشرار تشدید شده است.

 

سردار اشتری با بیان اینکه مجموعه نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی کشور با همراهی و مشارکت سپاه پاسداران ، نیروهای اطلاعاتی وامنیتی اقدامات خوبی درسال های گذشته انجام داده اند،تصریح کرد: این نیروها بسیاری از اشرار و باندهای قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور را شناسایی و منهدم کرده اند.

 

وی ورود مواد مخدر از کشور افغانستان را یکی از مشکلات کشور دانست و اظهارکرد : با این حال کنترل ها ،مراقت ها و کشفیات مواد مخدر درمرزها هرسال بیشتر از سال قبل آن شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور بدون اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در خصوص تعرض اشرار به برخی پاسگاه های مرزی گفت: اقدامات کنترلی و آمادگی دفاعی جمهوری اسلامی برای جلوگیری از تعرض اشرار به پاسگاه های مرزی افزایش خواهد یافت.

 

تجهیزات جدید برای انجام بهتر عملیات های مرزبانی در مرزهای کشور مستقر می شود

 

سردار اشتری از استقرار تجهیزات جدید و پیشرفته برای انجام بهتر عملیات های مرزبانی در مرزهای کشور خبرداد و گفت:  آن سوی مرزها دراختیار ما نیست و کمپینگ اشرار در مرز کشور همسایه ، مبارزه با اشرار را با چالش مواجه کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ابراز داشت: مرزبانی کشور ما همواره دراین راستا تذکر لازم را به مرزبانی کشور همسایه داده و هم از نظر سیاسی نیز از طریق وزارت امور خارجه نیز اقدامات لازم با مسوولان سیاسی آن کشور انجام شده است.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام /200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک