آخرین اخبار

3. تير 1394 - 14:51   |   کد مطلب: 2132
با حضور مسئول حراست کل دانشگاه پیام نور کشور :
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان معرفی شد
با حضور مسئول حراست کل دانشگاه پیام نور کشور و روسای مراکز و واحد های پیام نور استان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، دکتر گلستانی، مدیرکل حراست دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور همسو و همراه با دولت تدبیر و امید است.



وی افزود: سرپرست جدید باید تدابیری بیندیشد که وضعیت جذب دانشجو، مدیریت مالی، تکریم دانشجو و بهبود فرآیندهای کاری را  در این دانشگاه بهتر کند.



گلستانی بیان کرد: مدیریت جدید باید در جهت رشد و پیشرفت و ایجاد وحدت در دانشگاه تلاش کند.



همچنین عنایت الله نجیب زاده، سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:  با این نیت کار خود را در دانشگاه پیام نور استان شروع کردم که نام نییک برای خود به یادگار بگذارم.



وی افزود: تا قبل از مسئولیتم دانشگاه پیام نور فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نبود که تلاش کردیم این مشکل رفع شود همچنین دانشجویان پیام نور مرکز یاسوج برای ایاب و ذهاب با مشکل مواجه بودند که با رایزنی با اتوبوسرانی این مشکل را نیز برطرف کردیم.



 نجیب زاده با بیان اینکه برای ارتقاء دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش داشتم، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی، شایسته سالاری از ملاکهای کار ام بود.



سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: من اصلاح طلب اعتدالگرا هستم و اعتقاد داشتم که باید در چارچوب اعتدال نیروهای خود را چینش کنم. همچنین در مراکز و واحدهای پیام نور استان در تلاش بودم تا از اساتید مجرب و علمی با انجام مصاحبه استفاده شود.



وی ادامه داد: مرکز گیاهان دارویی، آزمایشگاه قطبی و امور رفاهی از مهمترین مسایلی بود که در این مدت مدیریت خود پیگیر بوده ام.



سید علی سراج، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای شعار همدلی و همزبانی و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت می کنم.



وی افزود: تکریم نیروی انسانی، مدیریت هزینه، بهبود فرآیندهای کاری، تکریم دانشجو از مهمترین مسایلی است که در برنامه خود دارم و به آنها توجه خواهد شد. تا جایی که توان داشته باشم در جهت ارتقاء و رشد دانشگاه پیام نور استان تلاش خواهم کرد.



سراج اضافه کرد: با اتحاد و همدلی و همزبانی از همه نیروها استفاده خواهم کرد و جلوی افراط، تفریط، جوسازی ها و حاشیه سازی ها را در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خواهم گرفت.



 در پایان این مراسم سید علی سراج بعنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات عنایت الله نجیب زاده تقدیر شد.

انتهاي پيام

دیدگاه‌ها

بریک فراوان خدمت دکتر سراج وآرزوی موفقیت برای جنابعالی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک