آخرین اخبار

9. تير 1394 - 17:14   |   کد مطلب: 2237
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: در سال تحصیلی جدید 6 آموزشگاه ابتدایی در روستاهای شهرستان به‌دلیل کمبود معلم منحل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، لطف‌الله فروزان ظهر امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس ابتدایی در شش روستای حومه شهرستان به علت کمبود معلم منحل می‌شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان این‌که کلاس درس این مدارس متشکل از دو تا سه دانش‌آموز است، افزود: در سال تحصیلی گذشته نرم تشکیل کلاس در این روستاها با وجود پایین بودن تعداد دانش‌آموز نادیده گرفته شد و معلم در اختیار مدارس قرار گرفت.

 

فروزان در ادامه خاطرنشان کرد: به علت کمبود معلم در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید امکان اداره این تعداد آموزشگاه وجود ندارد و باید منحل شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان این‌که آموزش و پرورش کهگیلویه در مقطع ابتدایی با کمبود 68 معلم مواجه است، تصریح کرد: تعدادی از معلمان این مقطع بازنشسته شده و عده‌ای نیز مرخصی استعلاجی دارند.

 

وی نرم تشکیل کلاس در مدارس را حداقل سه دانش‌آموز عنوان و تصریح کرد: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در شش آموزشگاه روستایی با انحلال مدارس به روستاهای مجاور منتقل می‌شوند.

 

این مسئول با اشاره به تغییر کتب درسی در پایه‌های پنجم و نهم از برگزاری دوره آموزشی برای معلمان این دوره‌های تحصیلی خبر داد و گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر ارتقای کیفیت آموزش است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک