آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 20:35   |   کد مطلب: 5065
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد:
اسکان بیش از 1800 نفر در مدارس دهدشت
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از اسکان بیش از 1800 نفر در مدارس آموزش و پرورش شهر دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید لطف الله فروزان رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه آماده ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی در شهرستان است.

 

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با بیا اینکه با شروع تعطیلات 305 خانوار فرهنگی یا جمعیت 1305 نفر در مدارس اسکن داده شده اند افزود: علاوه بر فرهنگیان 80 خانوار دیگر از هموطنان با جمعیت 563 نفر در مدارس اسکان داده شده اند.

 

فروزان ادامه داد: در مجموع با شروع تعطیلات نورزی از ۲۸ اسفند تاکنون 385 خانوار با جمعیت 1836 نفر در مدارس اسکان داده شده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر شهرستان علاوه بر فرهنگیان دیگر هموطنان نیز در مدارس شهرستان اسکان یافتند.

 

 

فروزان با بیان این‌که تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران نوروزی در مدارس اندیشیده شده است یادآور شد: هشت مدرسه با 60کلاس درس به این منظور اختصاص داده شده است و هم اکنون پذیرای مسافران نوروزی است.

 

وی با اشاره به ازدحام مسافران و شرایط ناپایدار جوی در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: اسکان مهمانان به خوبی در مدارس در نظر گرفته شده انجام شده است.

این مسئول با بیان این‌که مدارس شبانه‌روزی از تجهیزات مطلوب‌تری برخوردار است عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافران نوروزی استفاده شده است.

 

فروزان با بیان این‌که ارائه خدمات به مسافران نوروزی به نحو مطلوب انجام می‌شود ضمن دعوت از هم‌میهنان برای بازدید از نقاط دیدنی شهرستان از آمادگی مدیریت آموزش و پرورش جهت سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران خبر داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک