آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 14:52   |   کد مطلب: 2064
فرماندار کهگیلویه گفت:کمبود پزشک متخصص یکی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه است.
فرماندار کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، روز یکشنبه علی پوزش فرماندار کهگیلویه در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه از جمله جذب پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی، جراح مغز و اعصاب چشم پزشک و همچنین تجهیز و تعمیر خانه های را برشمرد و خواستار پیگیری این موارد از طرف مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شد.

 

وی ادامه داد: استفاده از نگرش ها و تجربیات جدید، یکی دیگر از دلایل تغییرات مدیریت است که در نتیجه آن اگر نقصی وجود داشت، برطرف شده و نقاط قوت نیز تقویت می شود.

 

پوزش با تاکید بر اینکه مدیریت در خلاء انجام نمی شود، بلکه با همکاری و همیاری مجموعه های درون و برون سازمانی انجام می شود؛ ادامه داد: به خصوص در حوزه سلامت که دارای نقش مهم و حائز اهمیتی است این همکاری و همیاری نقش مهم و موثرتری دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و درمان و ارتباط این حوزه با سلامت مردم، تأکید کرد: جان و سلامت مردم مهمترین اولویت دولت است بنابراین برای پیشرفت امور بهداشتی و درمانی باید جو همکاری و همدلی در این مجموعه فراگیر شود.

 

پوزش همچنین به دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان کهگیلویه اشاره داشت و افزایش پایگاه های سلامت از سه پایگاه به ۹پایگاه را از مهمترین این دستاوردها در این شهرستان عنوان و بر تجهیز این پایگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم تأکید کرد.

 

فرماندار کهگیلویه نظلرت بیشتر بر حوزه درمان را مطالبه جدی خود از دکتر شفایی عنوان نمود و تاکید کرد: حمایت از مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان به نحو احسن در شهرستان انجام خواهد شد.

 

پوزش اظهار امیدواری کرد: تجربه و مدیریت جدید عاملی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان باشد و بتوان در این حوزه شهرستان را از توسعه نیافتگی نجات داد و چهره محرومیت را از سیمای آن زدود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک