آخرین اخبار

27. فروردين 1394 - 21:25   |   کد مطلب: 1188
ای امت دلیر و شجاع! قدر رهبر را بدانید، خدا نیاورد آن روزی را که از امام و رهبر خود غافل شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، این پایگاه خبری در این مطلب تعدادی از وصیت نامه های شهدای شهرستان بویراحمد را آورده است.

شهدای گرانقدر کهگیلویه و بویراحمد در وصیت نامه های خود پیام هایی از جنس آسمان را برای مردم به جا گذاشته اند، که تعدادی از آنها را در اینجا می خوانید.

 

شهید هومان زراره، متولد سال 1346 چیتاب از توابع شهر یاسوج در وصیت نامه خود نوشته است:

«وصیت من این است که انقلاب را تنها نگذارند و تسلیم دشمنان قسم خورده انقلاب نشوید و قدر اسلام را بدانید. خیلی خوشحال هستم که به جبهه آمده ام. دوست دارم خدمت گزار اسلام و انقلاب باشم.»

این شهید بزرگوار در تاریخ 18 فروردین سال67 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. زیارتگاه این شهید در روستای چیتاب واقع شده است.

 

 

شهید خسرو ذکیا فرزند مهراب متولد سال1347 دوراه یاسوج درزمان سربازی خود به جبهه حق علیه باطل رفته و شهید شده است. وی در وصیت نامه خود اینگونه نوشته است:

 

« وصیت من به همه سربازان اسلام این است که صحنه ب جنگ را ترک نگویند در راه اسلام و قرآن بجنگند و ایمان و یکپارچگی خود را حفظ کنند»

این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی شلمچه در سال67 به شهادت رسیده است.

 

 

 

شهید محمد عباسی از دیار بزر آباد یاسوج در وصیت نامه خود نوشته است:

 

«من نه از خودخواهی و نه از روی غرور و نه برای انتقام گیری به جبهه می روم بلکه هدفم اصلاح و اعتلای کلمه حق و لقای توحید است. ما می رویم و اگر خدا قبول کند شهید می شویم و از همه خواهران و برادران انتظار عدالت را طبق موازین شرعی رعایت کنند مخصوصا شاغلین در ادارات دولتی»

 

 

 

شهید کرم الله شفیعیان در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت و در سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید. این شهید عزیز در وصیت خود آورده است:

 

« خدایا! من با هدف مبارزه را شروع نمودم و با آگاهی کامل به سرنوشت خود امیدوارم بودم تا به نصرت دین بتوانم برسم »

 

 

شهید محمد علی شهبازپور از کشاورزان زحمت کش روستای دمچنار شهر یاسوج در وصیت نامه خود نوشته است:

 

«ای بندگان خدا! در آنچه سبب عزت و فخر دنیاست بر یکدیگر رشک نبرید. برای خوشی ها و لذت آن به جان هم نیفتید. زینت ها و نعمت های آن شما را در شگفتی نبرد و سختیهای آن شما را مضطرب نسازد »

 

 

شهید مسعود طاهری اینگونه در وصیت نامه خود آورده است:

 

« از برادرانم تقاضا دارم که راه ما را فراموش نکنند همیشه به فکر نماز روزه و خداوند متعال باشند چون اگر شهادت نصیب من شود دیگر شما را نخواهم دید که با شما صحبت کنم»

 

 

شهید جعفرقلی عدالت منش متولد روستای چین از توابع شهرستان بویراحمد در وصیت نامه خود آورده است:

 

« من از شما می خواهم که بعد از مرگ من گریه نکنید و به هم تبریک بگویید که جان من هدیه ای است برای امام امت و در راه خداست. دوست دارم که حسین وار از این دنیا بروم»

این شهید بزرگوار در سال 65 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد. زیارتگاه شهید عدالت منش در روستای چین واقع شده است.
 

 

 

شهید محسن قیصریان، از دیار روستای کریک از توابع شهرستان دنا در سال 62 در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید. زیارتگاه این شهید در روستای کریک واقع است.

 

شهید قیصریان در وصیت نامه خود گفته است:

« ای امت دلیر و شجاع! قدر رهبر را بدانید. خدا نیاورد آن روزی را که از امام و رهبر خود غافل شوید. آرزو دارم که خدا بر من منت گذارد و مرا جزء سربازان اسلام و فدائیان امام زمان قرار دهد»

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک