آخرین اخبار

2. آبان 1395 - 18:18   |   کد مطلب: 6496
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت نان و بهداشت برخی از نانوایی‌ها در استان و شهرستان بویراحمد خوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حجت السلام سیدعلی فتح می‌رمحمدی صبح امروز در نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان برگزار شد، با ابراز تأسف از وضعیت بهداشتی برخی نانوایی‌ها در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: وضعیت بهداشتی و کیفیت برخی نانوایی‌ها خوب نیست و اکثریت مردم ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه باید نان لواش را از سبد غذایی مردم حذف کنیم، اظهار کرد: کیفیت نان لواش در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین آمده و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

میر محمدی با تاکید بر اینکه این نان لواش‌ها برای سلامت دستگاه گوارش انسان‌ها خطر دارد، تصریح کرد: از یک نانوایی‌ «نانی» خریدم که داخل آن سوزن خیاطی پیدا کردم.

وی ادامه داد: آن نان و سوزن خیاطی را هم به آقای فرماندار نشان دادم، این خیلی بد است، از آقای فرماندار خواستم که چنین افرادی باید شلاق زده شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مراقب سلامت مردم باشیم همه ما مسئول هستیم در شورای سلامت تصمیم‌های خوبی گرفته می‌شود، اما خوب پیگیری نمی‌کنیم.

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک