آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 19:20   |   کد مطلب: 3967
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: از قهرمانان مسابقات ورزشی بومی و محلی ویژه گرامیداشت هفته بسیج تجلیل به عمل آمد.

ستوان‌یکم پاسدار یاسین صنوبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه در دیشموک، اظهار کرد: با حضور 8 تیم از بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک دوره‌ مسابقات بومی و ملی در رشته‌های هفت‌سنگ، کبدی و طناب‌کشی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به مدت یک هفته و در سوله صالحین حوزه مقاومت بسیج امام محمد‌تقی (ع) دیشموک و با شور و شوق هیجان‌آوری دنبال شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات افزایش روحیه شادابی و نشاط اعضای حلقه‌های صالحین و همچنین ایجاد وحدت و همدلی و همزبانی در روحیه بسیجیان در کنار برگزاری کلاس‌های حلقه‌های صالحین بود.

وی بیان کرد: بازی‌های بومی و محلی یکی از مهمترین عرصه‌های بروز شادی و ایجاد شعف و نشاط در افراد جامعه است که متأسفانه این روزها تحت فشار ابزارهای الکترونیکی به حاشیه رانده و یا فراموش شده‌ است و ما تلاش می‌کنیم در کنار برنامه‌های فرهنگی بسیج و سپاه نوجوانان و جوانان را با برگزاری چنین مسابقات ورزشی از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات منفی آنها دور کنیم.

صنوبری گفت: ترغیب جوانان به روی آوردن به ورزش‌های بومی نه‌تنها سبب فراموش نشدن بازی‌های سنتی در نسل‌های آینده می‌شود، بلکه با این روش ریشه و اصل بازی‌های بومی و محلی به دیگر نسل‌ها و فرهنگ‌ها جامعه نیز شناسانده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از بسیجیان حلقه‌های صالحین و در قالب هشت تیم در این مسابقات ورزشی حضور داشتند، گفت: امروز از تیم‌های حلقه‌های صالحین، در رشته کبدی از حوزه بسیج شهدای دانش‌آموزی و رشته هفت‌سنگ از حلقه صالحین شهید رجایی و همچنین در رشته طناب‌کشی از تیم حلقه صالحین شهید رفتاری که موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام:

عکس: وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک