آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 14:09   |   کد مطلب: 2063
در مراسم تکریم و معارفه مدیرشبکه بهداشت کهگیلویه عنوان شد؛
ایجاد تحول در حوزه سلامت کهگیلویه یک ضرورت است
مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در سالن اداره ارشاد شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، روز یکشنبه و در سالن اداره ارشاد شهر دهدشت در میان استقبال جامعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

دراین مراسم رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت، فرماندار و جمع زیادی از مدیران شهرستان کهگیلویه حضور داشتند و طی حکمی سید غفار شفایی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه معرفی و از زحمات سید عبدالحسین موسویان زاده مدیر سابق شبکه تقدیر شد.

 

ایجاد تحول در حوزه سلامت کهگیلویه یک ضرورت است

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به نقد حوزه تحت مدیریت خود نیز پرداخت و عنوان نمود: اگر حتی دولت طرحی برای تحول سلامت نداشته باشد که خوشبختانه هم اکنون دارد، ما باید در کهگیلویه تحول ایجاد کنیم .

 

وی با بیان اینکه هنوز خیلی از اقداماتی که باید در این شهرستان صورت بگیرد، اتفاق نیفتاده است، تاکید نمود: نظام سطح بندی خدمات بهداشتی درمانی تعارف بردار نیست و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

چمن ادامه داد: الگوی موجود در دنیا این است که خدمات تخصصی به شکل متمرکز و برای جمعیت عظیم فراهم شود.

 

وی اظهار داشت: در سطوح محیطی بنا نبوده و کار اصولی و منطقی نیست که منابع حداقلی را در محیط پراکنده کرده و یک عمل غیر موثر انجام دهیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  با تاکید بر اینکه سطح بندی خدمات اصل درستی است، تاکید کرد: شهرستان کهگیلویه هنوز یک بیمارستان استاندارد ندارد و تازه پس از پیگیری فراوان دو هفته قبل آی سی یوی نوزادان در کهگیلویه راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه  قبول دارم که این دغدغه ها و چالش ها وجود دارد، تصریح نمود: هنوز در همین تنها بیمارستان  شهرستان، علی رغم دستور مستقیم وزیر بهداشت و به خاطر کمبود، جراح مغز و اعصاب نداریم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: با تلاش فراوان پیگیر راه اندازی ام آر آی دهدشت هستیم و امید داریم ظرف چند ماه آینده مشکل آن رفع شود.

 

دکتر چمن کمبود آمبولانس را یکی از چالش ها و به تعبیر خود دردهای نظام سلامت در این شهرستان عنوان نمود و افزود: نیاز مردم؛ سلامت است و ما باید به آن پاسخ دهیم نه تقاضاهایی که مطرح می شود.

 

در پایان این برنامه سید غفار شفایی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه معرفی و از زحمات سید عبدالحسین موسویان زاده مدیر سابق شبکه تجلیل شد.

دیدگاه‌ها

مطمئنا کهگیلویه نیازمند تغییرات بیشتری ست
مطمئنا کهگیلویه نیازمند تغییرات بیشتری ست

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک