آخرین اخبار

11. فروردين 1401 - 11:02   |   کد مطلب: 10468
مسئولان استان در پی شهادت "شهید نوید موسوی" سرباز گچسارانی پیام تسلیتی صادر کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مسئولان استان در پی شهادت "شهید نوید موسوی" سرباز گچسارانی پیام تسلیتی صادر کردند.

 

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت "شهید نوید موسوی":

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت شهید مدافع وطن ستوان سوم وظیفه سید نوید موسوی پیامی صادر کرد.

در پیام سید علی احمدزاده آمده؛ بسم رب الشهداء و الصدیقین شهادت هنر مردان خدا و اجر بی پایان جهاد فی سبیل الله است.

مدافعان امنیت بعنوان حافظان حریم آرامش مردم قدردان ایران اسلامی مصادیق حقیقی مجاهدان فی سبیل الله‌اند.

 

استان کهگیلویه وبویراحمد دگر بار مفتخر به تقدیم شهیدی دگر در مسیر حفاظت از امنیت کیان مقدس ایران اسلامی شده است و شهید والامقام سید نوید موسوی در این طریق نورانی به جمع آسمانی شهیدان افتخار آفرین پیوسته است.

 

اینجانب شهادت این مدافع عزیز امنیت را صمیمانه به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم فهیم ایران اسلامی بویژه مردم عزیز استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده ارجمند آن شهید آسمانی را تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح مطهر آن سعید به حق پیوسته علو درجات آرزومندم.

 

سید علی احمدزاده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

******************

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

سوره مبارکه الصف آیه ۴

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ﴿۴﴾

 

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.

 

خانواده معظم و معزز ستواندم وظیفه شهید سید نوید موسوی

 

با سلام و تحیات

 

در تاریخ رشادت ها ی ملت غیور ایران اسلامی ،همواره نام جوانان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد در بلندترین قله های عزت و افتخار همچون ستاره ای درخشان میدرخشد و مردمان این سرزمین ولایتمدار و انقلابی برای حفظ دست آوردها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از امنیت این مرز و بوم، عزیزان خود را خالصانه تقدیم کرده اند.خبر شهادت جوان مومن ، انقلابی و سرافراز ستواندم وظیفه سید نوید موسوی از خطه شهید پرور شهرستان دوگنبدان روستای خیرآباد حاج ناصر ، یک بار دیگر این مهم را به اثبات رسانید که در هر کجا و در هر شرایط زمانی جوانان رعنا و عزیزمان آماده جان نثاری در این راه مقدس که ان شاأالله زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود ، هستند . یکبار دیگر شهادت سربازی فداکار و دلیر از این خطه شهید پرو برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم زده است.

اینجانب عروج خونین ایشان را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ،مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا ، مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد ، شهرستان شهیدان دوگنبدان قهرمان، خصوصا مردم نجیب و شریف منطقه خیرآباد تبریک و تسلیت عرض مینمایم .

 به همراه دیگر همکاران فداکارم در مجموعه تیپ سرافراز ۴۸ سپاه فتح در ارتفاعات شمال‌غرب ایران اسلامی به روح این شهید عزیز سلام و صلوات می‌فرستیم و تمام قد به مقام شامخ ایشان و خانواده محترمشان ادای احترام می‌نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

 

****************

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت شهادت شهید امنیت سید نوید موسوی پیامی صادر کرد.

 

در این پیام آمده است: بسم رب شهدا و صدیقین، خوشا آنان که برای دفاع از امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان این سرزمین پیکرشان خونین بر زمین می‌افتد و به ملکوت پر می‌کشند.

 

اینجانب شهادت سرباز سرافراز سید نوید موسوی را به خانواده مکرم شهید و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تبریک می‌گویم و از درگاه باریتعالی برای آن شهید طلب غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 

سید نصیر حسینی

 

******************

 

نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت شهید سید نوید موسوی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون بعدالحمد و الصلوه

شهادت سرباز فداکار عرصه امنیت ستوان وظیفه سید نوید موسوی همگان را در تالم فرو برد و قلوب مردم منطقه را جریحه دار ساخت.

شهدا عزت و آبروی ملت ما هستند و شفیع‌های عرصه قیامت. خداوند متعال این سید شهید را با جدش ابا عبدالله الحسین (ع) محشور کند و بر خوان کرامت آن امام همام مهمان دارد.

این شهادت را به همگان خصوصا به پدر و مادر شهید و نیروی انتظامی و مردم عزیز خیرآباد و سایر داغدیدگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، علو درجات برای شهید و صبر قرین اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

سید شرف الدین ملک حسینی

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک