آخرین اخبار

23. آذر 1401 - 8:33   |   کد مطلب: 10978
در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی یاد و خاطره ۹۲ شهید والامقام بخش سوق گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ با حضور پرشور مردم ولایت مدار و خانواده های معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد، سرپرست فرمانداری کهگیلویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه جمعی از مسولان شهرستانی  یادواره ۹۲ شهید والامقام بخش سوق برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری یادواره شهداء بازخوانی و ترویج آرمان های شهداء مصداق عملی جهاد تبیین است که این روزها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است.

سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: این آیین پنجمین یادواره شهدای بخش سوق و سی و دومین یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه است که با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: تا پایان امسال ۲۰ یادواره دیگر در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می شود.

 

 

 

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه حمایت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیام شهدا نهفته است گفت: همه ما وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی این عزیزان و تکلیفی که شهدا بر عهده ما نهاده اند حرکت کنیم.

 

عبدالعزیز موسوی با تاکید بر اینکه امروز امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا و صبر خانواده های آنان است افزود : برگزاری مستمر یادواره ها ضرورتی است که شاید اندکی از حقی که انان بر ما دارند ادا شود

 

وی تصریح کرد: شهادت فیض عظماست چرا که عنصری که شهادت را معنا داده، شهید است که امتحان خودش را پس داده است و شهدا عزیزترین دارایی جان خود را با خدا معامله و تقدیم خدا کردند.

 

موسوی برگزاری مراسم‌ یادواره شهدا را نشان از پایبندی و علاقه مردم به شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: به یقین برگزاری یادواره شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان موثر است.

 

 

 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد نیز پیام شهدا را رهایی از اسارت زندان دنیا دانست و گفت: شهدا در معامله با خداوند جان خود را نثار کردند و عزت و شرف را برای امت اسلامی به ارمغان آوردند.

 

 

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، عنوان کرد: بزرگ‌داشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است. ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

 

خرم روز با اشاره به اینکه امروز دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام و ایران ضربه وارد کند گفت: مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت و توانایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

 

 

 

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز با اشاره به ارزش بالای شهادت گفت: بر همه ما واجب است تا راه شهدا را با آگاهی از نحوه سبک زندگی آنان ادامه دهیم.

 

 

 

وی با اشاره به وصایای شهدا افزود: یکی از وصایای شهدا حفظ وحدت است که در این دوره و دوره های گذشته دشمنان به دنبال این دوگانگی بودند و هستند.

 

---
---
---
---

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک