آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1394 - 15:54   |   کد مطلب: 1393
خطیب جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مردم ایران هیچگاه زیر بار زور و تهدید نخواهند رفت،خطاب به مسئولان کشور گفت: اگر قرار است کشورهای غربی در مذاکرات از تهدید و زور استفاده کنند مذاکرات هسته ای را متوقف کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت با بیان اینکه مذاکرات در سایه تهدید پذیرفتنی نیست گفت: زشت است که در جلسه مذاکرات ملت ایران را تهدید می کنند.

 

حسینی با بیان اینکه ما یک کشور بزرگ ،با عزت و با تمدنی داریم افزود: تیم مذاکره کننده عظمت خود را از دست ندهد و اجازه تهدید کردن ملت ایران را به هیچ کشوری ندهد.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مردم ایران هیچگاه زیر بار زور و تهدید نخواهند رفت گفت: اگر قرار است در مذاکرات از تهدید و زور استفاده کنند مذاکرات را قطع کنید.

 

وی با بیان اینکه دفاع سیاسی،دفاع مالی و دفاع تبلیغاتی از مردم یمن،دفاع از امام زمان(عج) است گفت: ملت ایران از هر جهت به مردم یمن کمک خواهد کرد و در کنار آنان خواهیم بود.

 

حسینی گفت: وظیفه همه مسلمان امروز دفاع از مردم یمن است.

 

وی سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایات آل سعود را محکوم کرد و گفت: رسانه های غربی با انتشار نکردن جنایات آل سعود قصد پنهان کردن این جنایات را دارند.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دولت حاشیه سازی نکند گفت: همه دستگاه های نظام اسلامی وظیفه دارند که کارهای خود را بر اساس قوانین اسلامی انجام دهند.

 

حسینی با اشاره به اینکه لزومی ندارد که دولت مردان بعضی حرف ها را به زبان بیاورند افزود: کارها و مشکلات بسیاری مردم کشوردارند که دولت باید آن ها را انجام دهد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک