آخرین اخبار

28. اسفند 1393 - 20:00   |   کد مطلب: 898
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه, بهمئی, چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بهانه‌ رسانه‌های وهابی برای ایجاد انشقاق در محور مقاومت بود.
اظهارات یونسی بهانه‌ رسانه‌های وهابی برای ایجاد انشقاق در محور مقاومت بود

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به اظهارات اخیر علی یونسی و بازتاب آن در رسانه‌های منطقه‌ای و حتی جهانی اظهار کرد: توفیق حضور در سرزمین وحی را در همین مدت داشتم و از آن‌جا می‌شنیدم و می‌دیدم که چه هجمه‌ای رسانه‌های عربستانی در این خصوص دارند.

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌های وهابی چنان روی این موضوع تبلیغ می‌کردند که دشمنی و عداوت آن‌ها نشان دهنده عزمی بود که برای ایجاد انشقاق در محور مقاومت داشتند.

 

وی گفت: رسانه‌های عربستانی این گونه وانمود می‌کردند که ایران به دنبال ایجاد امپراتوری است که می‌خواهد کشورهای عربی و منطقه را تحت سلطه خود در آورد.

 

این نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دادگاه ویژه روحانیت باید با این قضیه به طور جدی برخورد کند، افزود: متأسفانه مشاهده می‌کنیم که در دولت همه لال شده‌اند و نسبت به این قضیه سکوت محض اختیار کرده‌اند.

 

بزرگواری تصریح کرد: این شخص در فتنه 88 هم حضور داشت و حرف‌هایی که می‌زند بیشتر آن‌ها نسنجیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اظهارات یونسی ضربه بزرگی به صدور انقلاب زد و برای محور مقاومت بسیار گران تمام شد.

 

گفته می شود اظهارات جنجالی اخیر حجت الاسلام علی یونسی درباره نقش ایران در تحولات منطقه موجب واکنش های مختلفی در محافل سیاسی و رسانه ای منطقه و اعتراض مقامات دولت عراق شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک