آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1394 - 19:42   |   کد مطلب: 1310
عضو شورای شهر دهدشت عنوان کرد:
اعضای شورای شهر نظارتی بر شهرداری دهدشت ندارند
حجت خواه اصلی ترین وظیفه شورای شهر را نظارت بر امور مالی و خرید هایی شهرداری دانست و گفت: انتقاد بر ما اعضای شورا وارد است که چرا تا الان هیچگونه نظارتی بر کار شهرداری دهدشت نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه  با بیان اینکه هیچ سیستم و اداره ای بی عیب و نقص نیست گفت: در هر سازمانی مشکلاتی وجود دارد و شهرداری دهدشت هم مجزا از سایر ادارات نیست وداری نقاط ضعف و مشکلاتی است.

 

وی گفت: شهرداری دهدشت مشکلات فراوانی داشته است و همچنان هم دارد.

 

حجت خواه با اشاره به اینکه زحمات شهردار دهدشت را نمیشه نادیده گرفت افزود: ساماندهی پارک جنگلی دهدشت که قبلا نیمه کاره رها شده بود و با کمک شهرداری و شورای شهر تکمیل شد و پرداخت حقوق و پرسنل شهرداری که قبلابا تاخیر پرداخت می شد و در حال حاضربا تلاش شهردار دهدشت به موقع پرداخت می شود ازجمله تلاش های شهرداری دهدشت است.

 

وی گفت:  در کنار تمام  کارهای مثبت شهرداری معایبی هم وجود دارد ما هم به عنوان نمایندگان مردم حق داریم که انتقاد کنیم و از شهردار دهدشت بخواهیم که این معایب را برطرف کنند.

 

عضو شورای شهر دهدشت با بیان اینکه انتقاد ما از از روی احساس وظیفه و تکلیف و حس دلسوزی است گفت: دوس داریم که شهر ما در همه زمینه ها پیشرفت داشته باشد و مشکلات شهر برطرف و موجب رضایت وخوشحالی مردم شود.

 

وی با اشاره به اینکه حق واقعی شهرداری از بازار روز دهدشت از این مبلغی که الان شهرداری دریافت می کند بسیار فاصله دارد گفت: قرار بود که در یک پروسه چند مرحله ای شهرداری به حق واقعی خود از بازار روز برسد.

 

حجت خواه گفت:شهرداری به حق واقعی خود در بازار روز دهدشت هنوز دست نیافته است.

 

وی با بیان اینکه خود شهردار دهدشت بارها گفته است که ما در شهرداری 148 نفر  نیروی مازاد داریم  و این نیروها هم نیروهای متخصص و متعهدی هم نیستند گفت: اما شهردار دهدشت برای خدمات شهری باز هم درخواست به کارگیری نیرو کرده است.

 

حجت خواه ادامه داد اگر شهرداری دهدشت 148 نفر نیروی مازاد دارد و از محل عوارض مردم حقوق آن ها را پرداخت می کند چرا شهردار دهدشت باز درخواست به کارگیری نیروی جدید دارد؟

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری دهدشت دارد کم کاری پیمانکار فضای سبز را برطرف می کند گفت: این در حالی است که قرار بود فضای سبز در اختیار پیمانکار باشد تا  باری از دوش شهرداری دهدشت بردارد.

 

حجت خواه با بیان اینکه هدف از  واگذاری فضای سبز به پیمانکار بالا رفتن کیفیت بود افزود: کیفیت که بالا نرفت خود شهرداری دهدشت را هم در گیر فضای سبز شهر کرد.

 

وی گفت: شورای شهر از ابتدا تذکر داد که این شخص توانایی نگهداری فضای سبز را نخواهد داشت.

 

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به اینکه یکی از اولین مصوبات شورای شهر دهدشت راه اندازی اتوماسیون شهرداری بود گفت: بعد ااز گذشت 18 ماه هنوز اتوماسیون شهرداری راه اندازی نشده است.

 

وی با بیان اینکه پرونده تبلیغات شهری دهدشت تا به حال بررسی نشده داست گفت: این پرونده باید بررسی شود که در پنج سال گذشته پیمانکار تبلیغات شهری دهدشت چه هزینه ای به شهرداری پرداخت کرده است.

 

حجت خواه اصلی ترین وظیفه شورای شهر را نظارت بر امور مالی و خرید های شهرداری دانست و گفت: انتقاد بر ما اعضای شورا وارد است که چرا تا الان هیچگونه نظارتی بر کار شهرداری دهدشت نداشته ایم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک