آخرین اخبار

29. اسفند 1393 - 19:59   |   کد مطلب: 911
شهردار دهدشت محدوده خدماتی شهر دهدشت را یک‌هزار هکتار خواند و با بیان این‌که 180 هکتارش معابر است اظهار کرد: 32 هکتار معابر خاکی و 50 هکتار پیاده‌روی خاکی در این شهر وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، جواد تخشا شهردار دهدشت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه محدوده خدماتی شهر دهدشت را یک‌هزار هکتار خواند و با بیان این‌که 180 هکتارش معابر است اظهار کرد: 32 هکتار معابر خاکی و 50 هکتار پیاده‌روی خاکی در این شهر وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 پارک محله ای در شهر دهدشت وجود دارد گفت: ما تلاش داریم که تا پایان سال 95 سرانه فضای سبز در شهر دهدشت را به 7 متر مربع برسانیم.

 

تخشا با اشاره به نبود سیستم فاضلاب دفع آب‌های سطحی را با مشکل مواجه دانست و با بیان این‌که صدور پروانه منوط به احداث چاه جاذب برای دفع فاضلاب خانگی است رها شدن فاضلاب در آب‌های سطحی را منجر به آبگرفتگی معابر خواند و گفت: 300 کیلومتر جدول در سطح شهر وجود دارد که 70 درصد این جداول فرسوده است.

 

شهردار دهدشت وجود زمین های خالی  و رها شده را یکی از مشکلات شهرداری دانست و افزود: این زمین های خالی مکانی برای ریختن زباله ها شده است که از لحاظ بهداشتی برای سلامت انسان بسیار مضر است.

 

تخشا مشکلات نیروی انسانی و سیستم سنتی اداری را از جمله مشکلات موجود خواند و گفت: تا زمانی که اتوماسیون اداری راه‌اندازی نشود شهرداری هم‌چنان در ارایه خدمات به صورت سنتی عمل می‌کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک