آخرین اخبار

6. مرداد 1394 - 22:07   |   کد مطلب: 2726
تخشا با اشاره به کمبود نیروی کارگرخدماتی در شهرداری و عدم نظافت قسمت هایی از شهر دهدشت گفت: باید به ازای هر هزار نفر یک نیروی خدمات شهری وجود داشته باشد که شهرداری دهدشت با کمبود 28 نیروی کارگر خدمات شهری مواجه است.
kohgiluyeh.ir

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،جواد تخشا شهردار دهدشت با اشاره به کمبود نیروی خدماتی در شهرداری و عدم نظافت قسمت هایی از شهر دهدشت گفت: باید به ازای هر هزار نفر یک نیروی خدمات شهری وجود داشته باشد که شهرداری دهدشت با کمبود 28 نیروی خدمات شهری مواجه است.

 

 

وی با بیان اینکه شهرداری دهدشت 248 نیرو مشغول به کار هستند افزود: از این تعداد تنها 26 نفر به صورت آزمون و مصاحبه استخدام شده اند و بقیه نفرات به صورت کارگر شهرداری استخدام شده اند و در قسمت های مختلف این شهرداری فعالیت می کنند.

 

شهردار دهدشت گفت: 148 نیروی مازاد و فاقد تخصص در شهرداری دهدشت وجود دارد.

 

وی روپوش کردن کانال های شهر دهدشت را اشتباه دانست و اضافه کرد:به دلیل پایین بودن ارتفاع دیوار کانال ها و عدم استفاده از درختان، بوی بد و گازهای شیمیایی حاصل از این کانال هاباعث آزار و اذیت مردم و ابراز گلایه  آن ها شده است.

 

شهردار دهدشت بر توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ارکان اصلی شهر تاکید کرد و گفت: توسعه فضای سبز شهری ارتباط مستقیمی با افزایش نشاط، شادابی در شهرها دارد و سلامت محیط زیست شهری را ارتقاء می‌بخشد.

 

تخشا با بیان اینکه 11 پارک محله ای در دهدشت وجود داردگفت: سرانه فضای سبز برای هر نفر در شهر دهدشت  4/2 متر مربع است که ایده آل  این سرانه 7 متر مربع به ازای هر نفر در شهر دهدشت است.

 

وی گفت با آماده شدن فضای سبز پارک بلاد شاپور و افتتاح این پارک، سرانه فضای سبز شهر دهدشت از 4/2 به 5 متر مربع افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها

احسنت به شهردار محترم و خبرگذاری

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک