آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 16:07   |   کد مطلب: 4629
شهردار دهدشت از راه‌اندازی مرکز کالبدشکافی در آرامستان دهدشت خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز نیاز به انتقال اجساد به مرکز استان برای تشریح علت مرگ رفع خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جواد تخشا شهردار دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز کالبدشکافی در آرامستان دهدشت اظهار داشت: به علت نبود واحد کالبدشکافی مردم ناچار هستند اجساد را برای تعیین علت مرگ به یاسوج یا استان‌های همجوار انتقال دهند.

 

شهردار دهدشت با بیان اینکه اعزام اجساد به خارج شهرستان باعث تحمیل هزینه‌های گزاف برای مردم شده است، افزود: بنا به ضرورت و با پیگیری‌های انجام شده مجوز راه‌اندازی مرکز کالبدشکافی صادر شده و به زودی این مرکز در محوطه آرامستان جدید دهدشت افتتاح خواهد شد.

 

تخشا با بیان اینکه 90 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای تجهیزات و آماده‌سازی کالبدشکافی هزینه شده است افزود: سالن تشریح برای معاینه علت مرگ متوفی نیز در نظر گرفته شده است.

 

شهردار دهدشت تصریح کرد: با راه‌اندازی واحد کالبدشکافی مشکلات در زمینه انتقال مواردی که نیاز به معاینه و تشریح جسد برای مشخص شدن دلیل مرگ دارند رفع خواهد شد.

 

تخشا در ادامه پارک بلاد شاپور را از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری دهدشت برشمرد و گفت: فاز نخست این پروژه سال آینده تکمیل می‌شود.

 

وی با اشاره به ساماندهی محوطه تپه نورالشهدا هزینه طراحی این پروژه را 20 میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: این هزینه از محل اعتبارات پارک بلادشاپور تأمین خواهد شد.

 

تخشا تکمیل سردخانه کشتارگاه را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: برای نخستین بار در سطح شهرستان از کامیونت یخچال‌دار برای حمل لاشه استفاده می‌شود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک