آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1394 - 16:08   |   کد مطلب: 1308
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: با سفر مدیرعامل گاز کشور به دیشموک و قلعه‌رئیسی، اعلام شد که گازرسانی به این مناطق از محور جدید دهدشت به قلعه‌رئیسی صورت می‌گیرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عنوان کرد: مردم سال‌های زیادی است که برای گرم کردن کانون گرم خانه‌های خود راهی جز قطع کردن درختان بلوط ندارند و قطع مکرر جنگل‌های بلوط از سوی مردم تهدیدی جدی برای محیط زیست شد.

 

وی با بیان اینکه چاروسا و دیشموک با جمعیت ۷۰ هزار نفری با توجه به دوری از مرکز استان دارای مشکلات فراوانی است که نبود گاز یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم است گفت: مردم بخش‌های چاروسا و دیشموک ناچار هستند به دلیل نبود گاز برای پخت و پز غذا از هیزم و درختان استفاده و جنگل‌ها و درختان را تخریب می‌کنند که باید مسئولان برای گازرسانی به این بخش تلاش کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با بیان اینکه این مشکل به عنوان یک مشکل اساسی در استان است خاطرنشان کرد: مردم این بخش‌های به دلیل مشکلاتی مانند نبود گاز و درآمد پایین برای تامین سوخت مورد نیاز خود مجبور به قطع درختان بلوط می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی تنها شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که از نعمت گاز محروم هستند، گفت: با سفر مدیرعامل گاز کشور به این مناطق که صحبت از گاز رسانی از طریق سی ان جی صورت می گیرد با تصمیمات اتخاذ شده اعلام شد که گازرسانی از طریق لوله‌کشی از محور جدید دهدشت به قلعه‌رئیسی صورت می‌گیرد.

 

بزرگواری تاکید کرد: گازرسانی به بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در دو فاز انجام و در فاز اول دو شهرهای دیشموک و قلعه‌رئیسی و در فاز دوم روستاهای اقماری بخش‌ها گازرسانی خواهد شد.

 

انتهاي پيام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک