آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 22:24   |   کد مطلب: 2822
شهردار دهدشت با اشاره به بحث اشتغال جوانان و اقشار کم در آمد از ایجاد بازارچه محلی اشتغال زایی خبر دادند
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، جواد تخشا شهردار دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث اشتغال جوانان و اقشار کم در آمد از ایجاد بازارچه محلی اشتغال زایی خبر داد و اغزود: این بازارچه که مکان یابی آن نیز انجام شده است قرار است با جمع آوری برخی دکه های شهری و تمرکز دادن آن های در تقاطع بین خیابان سپاه تا پشت استادیوم آزادی ایجاد گردد.

 

تخشا تکمیل پروژه پارک بلادشاپور را یکی از اولویت های شهرداری عنوان کرد و با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال توسعه میباشد از شرکت برق شهرستان جهت همکاری و تکمیل این پروژه تقاضای همکاری بیشتر کرد،

 

 وی همچنین فاز دوم پارک بااد شاپور  را تکمیل پروژه تپه نورالشهدا عنوان کرد و از تمامی نهادهای مربوطه علی الخصوص سپاه پاسدارن جهت تکمیل این پروژه استقبال کرد.
 

شهردلر دهدشت با اشاره به اینکه طراحی کشتارگاه دهدشت از ابتدا مناسب این اقلیم نبوده و حتی سیستم فاضلاب مناسب برای کشتارگاه در نظر گرفته نشده است عنوان کردند: متاسفانه تا کنون حمل گوشت توسط ماشین های بدون یخچال و فاقد سیستم خنک کننده صورت میگرفت و خود کشتارگاه نیز از سیستم خنک کننده مناسب برخوردار نبود.

 

وی تصریح کرد:  خوشبختانه با همکاری شبکه بهداشت و فرماندار یک دستگاه ماشین مجهز به سیستم خنک کننده برای کشتار گاه خریداری گردیده که طی چند روز آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

شهردار دهدشت همچنین از خرید چندین دستگاه دیگر از جمله شوکر برقی، اره برقی، ژنراتور،کارواش و… جهت ارتقاع سیستم بهداشتی کشتار گاه دهدشت خبر دادند.

 

تخشا سپس با بیان اینکه وجود اختلاف نظردر تمام اجتماعات طبیعی میباشد عنوان کردند نظارت بر شهرداری وظیفه اصلی و قانونی شورای شهر میباشد اما این نظارت باید از طریق قانونی و از مجرای قانونی انجام شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک