آخرین اخبار

2. خرداد 1394 - 18:55   |   کد مطلب: 1557
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
بزرگترین مشکل کشورهای اسلامی منطقه نبود رهبری دینی است
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین مشکل کشورهای اسلامی منطقه نبود رهبری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فتاح محمدی معاون امنیتی، سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز جانباز با بیان اینکه جانبازان سند افتخار ملت ایران هستند گفت: آنان باید همواره مورد احترام وتجلیل قرار بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی در شرایطی بر کشور ما تحمیل شد که مدت بسیار کمی از پیروزی انقلاب می گذشت گفت: کشور ما آمادگی جنگیدن نداشت اما با رشادت ها و تلاش های جانبازان و شهدا توانستیم در جنگ تحمیلی دفاع مقدس پیروز شویم.

 

محمدی با بیان اینکه شورای امنیت در زمان جنگ تحمیلی رفتاری غیر انسانی و غیر قانونی در مقابل جنایات رژیم عراق داشت گفت: بعد از گذشت 6 سال از جنگ آنها قطع نامه دادند و این جنگ از طرف رژیم عراق را محکوم کردند.

 

 وی عملیات بیت المقدس ک موجب آزادسازی خرمشهر شد را یک عملیات غرور آفرین دانست و گفت: عملیات بیت المقدس یک عملیات ویژه و نقطه عطفی در جنگ تحمیلی دفاع مقدس است.

 

 وی با بیان اینکه در شرایطی ک کشور ایران آمادگی ورود به جنگ را نداشت این جنگ را بر کشور ما تحمیل کردندگفت: اما در پایان جنگ دشمن راهی جز تسلیم شدن در برابر ملت بزرگ ایران نداشت.

 

محمدی با بیان اینکه جسم جانباز برای نظام ما مایه افتخار است گفت: آنان از جان خود برای رسیدن به قرب الهی،اجرای فرمان امام و دفاع از مردم ایران گذشتند.

 

معاون امنیتی، سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین مشکل کشورهای اسلامی منطقه را نداشتن رهبری همانند رهبر ایران دانست و گفت: حمله عربستان به یمن یک خیانت بزرگ به مردم یمن و دخالت در امور داخلی کشور یمن است.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران در تمام شرایط و سختی ها از رهبر خود تبعیت می کنند افزود: تبعیت از رهبری موجب عزت پیشرفت و سربلندی ملت ایران شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک