آخرین اخبار

15. آذر 1401 - 17:00   |   کد مطلب: 10955
مسلم معین اربعین شهادت شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهیدان خوب را تسلیت گفت.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهیدان هوشنگ و امید خوب پیام تسلیتی صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است ( امام خامنه ای مدظله العالی )

ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید.

شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهرستان بهمئی نیز در میان شهدای این حمله تروریستی حضور داشتند؛ شهید امید خوب از فعالان فضای مجازی بسیج و از جمله کسانی بود که با تهیه و تولید محتواهای فاخر و ارزشی، چهره ای موثر در بیان فرهنگ شیعی و گفتمان انقلاب اسلامی بود که به آرزوی خود رسید.

بدون شک شهید امید خوب الگویی مناسب برای جوانانی است که این روزها گرفتار در دام فضای مجازی هستند و با استعانت از این شهید بزرگوار راه خود را پیدا کنند و حضوری بابصیرت و موثر در فضای مجازی داشته باشند.

اینجانب بار دیگر شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می نمایم.

مسلم معین

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک