آخرین اخبار

30. فروردين 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 7835
امام جمعه دیشموک گفت: خدمات حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در جهت محرومیت‌زدایی و تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت بصورت شبانه روزی قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خدمات حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در جهت محرومیت‌زدایی و تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت بصورت شبانه روزی قابل تحسین است.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در نشستی در محل دفتر امام جمعه از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین نیروهای این دو قشر در دیشموک با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تجلیل شد.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند در این نشست و در جمع مسئولان نظامی و انتظامی دیشموک با اشاره به اینکه، در آیه 126 سوره مبارکه بقره حضرت ابراهیم(ع) دو درخواست مهم از پروردگار براى ساکنان این سرزمین مقدس مى کند، افزود: قرآن مى گوید: هنگامى که ابراهیم فرمود؛ پروردگارا این سرزمین را شهر امنى قرار ده ، را به خاطر بیاورید .

 

وی با اشاره به آیه "و اذ قال ابراهیم رب اجعل هذا بلدا آمنا" وبا بیان اینکه، در آیه قبل خواندیم این دعاى ابراهیم به اجابت رسید و خدا این سرزمین مقدس را یک کانون امن و امان قرار داد، خاطرنشان کرد: در این راستا امنیتى از نظر ظاهر و باطن به آن بخشیده شد.

 

حجت الاسلام راوند گفت: دومین تقاضای ابراهیم (ع) این بود که؛" اهل این سرزمین را آنها که به خدا و روز بازپسین ایمان آورده اند از ثمرات گوناگون روزى ببخش"  بوده است.

 

وی؛ همچنین به آیه ی دیگر"و ارزق اهله من الثمرات من آمن منهم بالله و الیوم الاخر) اشاره کرد و گفت: جالب اینکه ابراهیم (ع)نخست تقاضاى (امنیت ) و سپس درخواست (مواهب اقتصادى ) مى کند، و این خود اشاره اى است به این حقیقت که تا امنیت در شهر یا کشورى حکمفرما نباشد؛ فراهم کردن یک اقتصاد سالم ممکن نیست !.

 

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در پایان این نشست از ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) به پاس قدردانی زحمات وی در برگزاری یادواره باشکوه شهدای پایگاهی در امامزاده میرسالار(ع) و خدمات رسانی جهادی و مساعدت خیرخواهانه به مناطق محروم روستایی و همچنین به جهت تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری امنیت شبانه روزی منطقه از سروان تندپور فرمانده کلانتری و همکاران وی در نیروی انتظامی دیشموک تقدیر و با اهداء لوح سپاس از انها تجلیل کرد.

 

امام جمعه دیشموک متذکر شد: شما مسئولین امنیت در جامعه و حافظان دین هستید و برخورد لازم دانسته که از شما تقدیر و تجلیل شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک