آخرین اخبار

2. تير 1396 - 15:42   |   کد مطلب: 8051
حجت الاسلام راوند همچنین به بیمار شدن بیش از 20نفر از اهالی رودریش اشاره کرد و گفت: ان شاء الله مسئولین مسئله را بررسی، علل بیماری را مشخص و مشکل مردم را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  حجت السلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته دیشموک، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را قابل تقدیر خواند و گفت: حضرت امام راحل با اعلام آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس، این حکم جهانی را برای امت اسلامی ثابت کرده است.

 

امام جمعه دیشموک بیان کرد: امت اسلامی با راهپیمایی در این روز ، انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و امریکا و ظالمان استکبار جهانی را اعلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به منصه ظهور می گذارند.

 

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به آیه "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا" اضافه کرد: شیعه و سنی با در دست داشتن عکس امام راحل در کنار هم انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست اعلام می کنند.

 

امام جمعه دیشموک گفت: روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است .

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به اینکه، نفرت از استکبار معنایی قرآنی دارد، گفت: قرآن می فرماید با اینها بجنگید تا اینها ساکت شوند و فتنه نکنند.

 

امام جمعه دیشموک گفت: در آیات آمده است در مقابل فتنه اگر سکوت شود، آنها کوتاه نمی آیند و شما را نابود می کنند.

 

حجت الاسلام راوند گفت: اینها "مستکبران"کفار" با اسلام دشمن بوده و مشکل دارند و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

 

امام جمعه دیشموک اذعان کرد: با کفار بجنگید و با مومنان و مسلمانان با رحمت، مغفرت و ملایمت برخورد کنید.

 

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه برای بیعت با ولایت و آرمانهای امام و لبیک به ندای رهبری در این روز قدس شرکت با شکوه داشتید، تشریح کرد: همانطور که حضرت امام راحل فرمود؛ روز قدس روز حکومت اسلامی است.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به یکی دیگر از ایات، گفت: وارثان این زمین صالحان خدا و مستضعفان هستند و نه کافران، این را بشارتی برای مومنان است.

 

حجت الارسلام راوند به بیانات گهربار رهبری در دیدار با خانوادهای شهدای کشور اشاره کرد و گفت: رهبری فرمود؛ دشمنان نمی توانند با ما سیلی بزنند و ما به دشمنان سیلی میزنیم و همین طور هم شده است.

 امام جمعه دیشموک حمله موشکی سپاه به داعش و دشمنان این مرز بوم را بجا و قابل تحسین خواند و گفت: همانطور که رهبری فرمود؛ ایران اسلامی بر سر امنیت با کسی شوخی ندارد.

 

حجت الاسلام راوند گفت:  حامیان منطقه ای و بین لمللی  تروریست ها از جمله آل سعود، آل خلیفه، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست بوده و اینها کوچکتر از ان هستند که امنیت ایران اسلامی را به خطر بیاندازند.

 

امام جمعه دیشموک گفت:  وقتی جمهوری اسلامی ایران با موشک میان برد خود می تواند700کیلومتر آن طرف را بزند،  رژِم غاصب صهیونسیت بداند که در معرض مستقیم موشک های سپاه ایران اسلامی قرار دارد و اگر دست از پا خطا کند، در آنی نابود می شود.

 

حجت الاسلام راوند گفت: بعد از حمله موشکی سپاه به داعش، قدرت نظامی و دفاعی ما بر همه بصورت واضح‌تر، نشان داده شد.

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، این حمله موشکی بجا بود، از نیروهای سپاه اسلام تقدیر و تشکر کرد.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه به منکرات در این ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه خواری کار درستی برای ماه مبارک رمضان و در شان شیعه مسلمان نیست.

 

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، سعی شود فرهنگسازی شود که کسی روزه خواری آن هم در ملاء عام نکند، گفت: در شهر دیشموک بارها دیده شد که در هنگام نماز جمعه و یا راهپیمایی و مناسبت های مذهبی مغازه ها باز می باشد، این نهی قرآن دارد.

 

امام جمعه دیشموک گفت: مسئول امور اصناف دیشموک به مغازه ها تذکر دهد در زمان مناسبتها، برابر رعایت شعائر اسلامی، مغازه ها بسته شود.

 

 

حجت الاسلام راوند همچنین به بیمار شدن بیش از 20نفر از اهالی رودریش اشاره کرد و گفت: ان شاء الله مسئولین مسئله را بررسی، علل بیماری را مشخص  و مشکل مردم را حل کنند.

امام جمعه دیشموک از مسئولان آب، بخشدار و مسئولین بهداشت که پیگیر مسئله هستند، تقدیر کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک