آخرین اخبار

1. فروردين 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 918
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مطرح کرد:
همزبانی و همدلی ملت و دولت تنها راه مقابله با ایران‌ستیزی دشمنان
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: همزبانی و همدلی ملت و دولت بهترین راه مقابله با ایران‌ستیزی استکبار جهانی است.
همزبانی و همدلی ملت و دولت تنها راه مقابله با ایران‌ستیزی دشمنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی اظهار کرد: همه آنچه که تاکنون مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت خود بر امت اسلامی بیان داشته‌اند از روی حکمت و مصلحت بوده است.

 

وی گفت: رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود به خوبی فرمودند که باید شعار سال گذشته فراموش نشود و همه با عزم ملی به دنبال کار و تلاش برای توسعه کشور باشیم.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال با توجه به این که باید در راستای توسعه کشور و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم کار کنیم این پیام از سوی رهبری صادر شد که دولت و ملت با تعامل و کمک به یکدیگر مسیر توسعه کشور را آسان کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون که دشمنان عزم جدی برای مقابله با نظام اسلامی دارند تعامل و همکاری دولت و ملت به معنای وحدت میان مردم و مسئولان مهم‌ترین سد راه دشمنان خواهد بود که نتوانند اهداف ایران‌ستیزی خود را به کرسی بنشانند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک