آخرین اخبار

28. تير 1396 - 5:44   |   کد مطلب: 8164
به همت گروه جهادی بسیجیان دیشموک صورت گرفت
اردوی جهادی کمک به یک خانواده بی سرپرست در دیشموک+تصاویر
گروه جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در طی برگزاری یک اردوی جهادی فرهنگی 7 روزه در روستای دره وار فارتق اقدام به ساخت محوطه ی مسکونی خانواده یتیم کرده است.

گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،    گروه جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در طی برگزاری یک اردوی جهادی فرهنگی 7 روزه در روستای دره وار فارتق اقدام به ساخت محوطه ی مسکونی خانواده یتیم کرده است.

بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور درعرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

بسیج یک نیروی مردمی است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

در همین راستا بسیجیان بی مزد ومنت  برای رفع محرومیت و کمک خیرخواهانه به مردم بی بضاعت، اقدام به برگزاری این گونه اردوهای جهادی می کنند.

گروه جهادی شهید رفتاری حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در طول برگزاری یک اردوی 7 روزه؛ علاوه بر کمک به خانواده 6نفره متشکل از  مادر با چهار دختر و یک پسر و ساخت محوطه ی مسکونی محل زندگی آنها، برنامه های فرهنگی را هم اجرا کردند.

مادری که چندسالی است شوهر خود را از دست داد و حالا با 5فرزند که 4دختر و یک پسر کودک است؛ زندگی می کنند.

بانوی ساکن در این محل با بیان اینکه یک خانواده ی بی سرپرست هستند؛ توانایی تعمیر و ساخت محوطه ی را نداشتند، خاطرنشان کرد:  الحمدالله بسیج به کمک ما شتافت که از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت:  بعد ازشناسایی این خانواده ی بی سرپرست؛ با گروه جهادی بسیجیان" شهیدرفتاری" اقدام به رفع مشکل عمرانی در بحث محوطه ی ساختمانی انها کردیم.

معززی از استمرار برگزای اردوهای جهادی در جهت محرومیت زدایی خبر داد و از عموم به ویژه نیکوکاران برای مساعدت نقدی و غیر نقدی در جهت بهتر برگزار شدن این اردوها؛ خواستار همکاری شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: کمک به سازندگی و محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج است.

معززی افزود: در جریان برگزاری این اردوی 7 روزه، برنامه های فرهنگی از جمله کلاسهای آموزشی برای اهالی روستا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در جهت آگاهسازی  اهالی روستا هم از روحانی مستقر در دیشموک و مسئول تبلیغات اسلامی بهره برده شد و هم برای بانوان کلاسهای اموزشی انجام گرفت.

معززی اقامه نماز جماعت، برگزاری دعا را از جمله برنامه های با اهمیت فرهنگی- معنوی، در این اردو بیان کرد.

گزارش و عکس از وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک