آخرین اخبار

2. شهريور 1401 - 23:38   |   کد مطلب: 10817
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت مردم و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کهگیلویه طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت مردم و روز کارمند را تبریک گفت.

 

در متن پیام، فرمانده سپاه کهگیلویه آمده است؛

 

"تصور من این است که حکمت الهی بر دل و زبان مسئولین جاری شد و این اتفاق افتاد و این مناسبت در این زمان قرار گرفت. برای این است که شهیدان رجایی و باهنر از یاد نروند و بعنوان دو شاخص، بعنوان دو سنجه در مقابل چشم ما باشند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«هفته دولت، یادآور تلاش ایثارگرانه، همت جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است که در هشتم شهریور سال 1360 در آتش خشم و کینه مزدوران داخلی و حامیان خارجی آنها سوختند و نام و آوازه شان در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان خادمان صدیق و وفادار انقلاب به ثبت رسید.

 

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند.

بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گرفته است قدم های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم‌له برابر با گام دوم انقلاب بردارند.

به یقین تلاش‌های ارزشمندی در این راستا صورت گرفته است و همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با کمک و همدلی در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کنیم تا از این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.

 

 بی شک سیره شهیدان رجایی و باهنر برای سازندگی ایرانی آباد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری صادقانه به ملت را منقوش و در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است.

 

دستاوردهای ارزشمندنظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای در زمینه های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... مرهون تلاش و مجاهدت دولت‍مردان و تدابیر و راهبری های رهبر فرزانه انقلاب بوده و جمهوری اسلامی ایران را در قله اقتدار و بالندگی قرار داده است.

 

به همین منظور مکتب حاج قاسم باید امروز سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد آنجا که در وصیت نامه او دو رکن برای بقای کشور و جامعه، تعریف شده است. اول خدمت خالصانه به همه مردم، اعم از آزاده، مظلوم و یا افراد مستضعفی که با وجود دیدن کوتاهی ها و کاستی های موجود و شرایط سخت اقتصادی و دشواری های فرهنگی در جامعه، همچنان پای انقلاب ایستاده اند، و دیگری، اطاعت از حکیم امروز ایران و جهان سیاسی اسلام، امام خامنه ای(مدظله العالی) که سالها سکان دار این انقلاب است و سردار سلیمانی عزیز، این دو را محور اصلی محاسبه در محضر خداوند متعال بیان می نماید.

هفته دولت یادآور خدمات و ارزش‌های دولت به هموطنان است و ملت شریف ایران امیدوارند که دولت مردمی با التزام به آرمان‌های انقلاب اسلامی، میراث گرانقدر شهیدان، وصایای حضرت امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب و با تقویت قدرت ملی و استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

 

در پایان با یادآوری این جمله از امام خمینی (ره) که "ارزش شهیدان رجائی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می کردند،" یاد و خاطره این دو شهید عزیز را گرامی میداریم و بار دیگر هفته دولت را به همه دولت مردان خدوم و متعهد استان و بخصوص شهرستان کهگیلویه تبریک عرض می نمایم و همچنین روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش دستگاه های اجرایی شهرستان تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم.

 

 امید است در سایه الطاف الهی و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تأسی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در راه تحقق اهداف متعالی اسلام، نظام و انقلاب موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر پوربهشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک