آخرین اخبار

22. بهمن 1397 - 14:47   |   کد مطلب: 8847
موشک های رعد،سجیل و کروز بالستیک را دانشمندان ما تولید کردند تا اگر زمانی لازم شود و آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند قلب واشنگتن میشیگان و نیویورک را نشانه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ سید قدرت‌الله حسینی‌پور نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ گچساران در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب در بین مردم دهدشت گفت:   آمریکا با حمایت از گروهک‌های تروریستی باعث کشته شدن ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان شد.تحمیل جنگ هشت ساله ایران و تجهیز صدام با انواع سلاح های شیمیایی و موشک ها برای ضربه زدن به این نظام و براندازی نظام را راه انداخت اما ملت بزرگ ایران به رهبری روحانیت امام راحل و در ایران سی سال رهبری امام خامنه‌ای عزیز در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.

 
وی با اشاره به اینکه فشارها برملت ایران همیشه وجود داشته گفت: کدام یک از کشورها را می شناسید که در مقابل  این همه توطئه ، تحریم و فشار دوام بیاورد و استقامت کند.امام راحل به تأسی از پیغمبر اکرم علم برداشتند و ملت قهرمان ایران لبیک گفتن و این انقلاب را به پیروزی رساندند.
 
حسینی پور گفت: رؤسای جمهور آمریکا از کارتر،ریگان ، بوش پدر وپسر، کلینتون ، اوباما و ترامپ فعلی هر سال می گفتند که امسال سال آخر عمر جمهوری اسلامی ایران است اما کور خوانده اند. این همه پیشرفت در بعد فرهنگی،علمی،اقتصادی و تاثیرگذاری بر دنیا، به کوری چشم آنها  توانستیم در منطقه تاثیرگذار باشیم حزب الله لبنان را ما تاسیس کردیم و آنها را مسلح به موشک های نقطه زن کردیم و هر وقت لازم باشد قلب تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم.
 
وی گفت: موشک های رعد،سجیل و کروز بالستیک را دانشمندان ما تولید کردند تا اگر زمانی لازم شود و آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند قلب واشنگتن میشیگان و نیویورک را نشانه بگیریم.رژیم صهیونیستی به فرمان امام باید محو شود و به کوری چشم آنها ما ملت های مسلمان را آگاه نمودیم و آنها را از زیر یوغ دشمنان رها کردیم.
حسینی ضمن اشاره به اینکه اسرائیل غاصب است گفت : رژیم اسرائیل از سال ۱۹۴۸ در سرزمین های اشغالی کمک می کند و به پاس پروردگار، این رژیم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب کمتر از ۲۵ سال عمر خواهد کرد و سقوط آن هم توسط حزب الله و حماس و جهاد اسلامی محقق خواهد شد. ما با شما دشمنیم همانطور که شما با ما دشمنید، شما یک لحظه از فشار و از توطئه علیه ما دریغ نمی‌کنیم و به حکم خدا و به حکم ولایت فقیه در برابر شما ایستاده ایم و از مظلومان حمایت می‌کنیم.زینبیون پاکستان را ما به وجود آوردیم و از آنها حمایت می کنیم.
 
نماینده اسبق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیور،دلاور و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه ۴۱۱شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام نموند، اگر به ۲۰۰ سال قبل برگردیم در تاریخ خواهیم دید اولین قیام و از اولین حرکت برای بیداری توسط روحانیت شیعه به رهبری سید جمال الدین اسد آبادی صورت گرفت. بعد از انقلاب ما انقلاب ۱۹۱۰  چین صورت گرفت و بعد از آن حرکت مردم ترکیه در سال ۱۹۱۸ و هندی ها در سال ۱۹۴۷ میلادی با تأسی از بیداری اسلامی ایران از زیر یوغ ستم استعمار انگلیس نجات پیدا کردند و این نشانه تاثیر گذاری ایران درمنطقه است.
 
وی افزود: شاهان قاجار و پهلوی دویست سال در این مدت حکومت کردند و تلاش می‌کردند که این انقلاب شکل نگیرد انقلاب مشروطه را محکوم کردند و هزاران آزاده در این مملکت به چوبه دار سپرده شده است. بعد از بیداری اسلامی و بعد از آن انقلاب مشروطیت شروع شد و بعد از انقلاب مشروطیت ۷۳ سال بعد انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم ما شکل گرفت.
 
وی گفت: اگر بخواهیم خدمات این نظام را در طول این ۴۰ سال از ابعاد مختلف بررسی کنیم اصلاً قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست. در همین استان یک شهر و روستا وجود نداشت که از نعمت گاز برخوردار بوده باشد از آسفالت ، سلامت ، آب آشامیدنی ، تلفن و سایر خدمات خبری نبود نگاه کنید تعداد فرودگاههای ما از ۲۲ فرودگاه به بیش از ۸۰ فرودگاه تبدیل شد.در بعد نظامی می‌بینیم عظمت ما را،می‌بینیم دفاع پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و بسیج چگونه در برابر دنیا قد علم کردند. در روزنامه اهرام مصر مطلبی زیبا نوشته و مقایسه کرده بیش از ۳۰ سال کشور مصر را با کشور ایران. همچنین سه نویسنده روسی کتابی نوشته اند و مقایسه کردند خدمات این انقلاب را با شرایط قبل از انقلاب.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک