آخرین اخبار

7. مرداد 1396 - 4:22   |   کد مطلب: 8191
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به پروژه ملی پاتاوه- دهدشت اظهار کرد: بخش اول این پروژه درنیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و طبق برآوردها برای بیش از۷۰۰ نفر به صورت مستقیم دراین محورفرصت شغلی ایجاد خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین  کنگ زنی پایگاه امداد هلال احمر در دشت قاضی کهگیلویه ،فعال شدن پروژه های مختلف را در حوزه انتخابیه موجب خوشحالی دانست و افزود: امروز پتروشیمی فعال شده ،گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک امیدوار کننده به جلو می رود و روند سایر پروژه ها نیز راضی کننده است.

هاشمی پور با اشاره به پروژه ملی پاتاوه- دهدشت اظهار کرد: بخش اول این پروژه درنیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و طبق برآوردها برای بیش از۷۰۰ نفر به صورت مستقیم دراین محورفرصت شغلی ایجادخواهدشد.

دهدشت

نماینده کهگیلویه بزرگ با آماده باش به مردم منطقه دشمن زیاری خاطرنشان کرد: خود را برای سرمایه گذاری و ایحاد طرح های اشتغالزایی در حاشیه این جاده آماده کنید.

وی توسعه پایگاه های امداد جاده ای را نیازمند حمایت های مسئولان استان دانست و افزود: امروزه مردم جمعیت هلال احمر را به خوبی می شناسند و از خدمات آن به خوبی آگاه هستند.

هاشمی پور تصریح کرد: احساس امنیت در ذهن افرادی که دچار حادثه می‌شوند از حضور نیروهای امدادگر ناشی می‌شود که از اهداف اساسی این پایگاه است.

دهدشت

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: پایگاه امداد و نجات در تصادفات و حوادث جاده‌ای ضمن داشتن برکات زیاد می‌تواند یاری‌رسان خوبی برای حادثه دیدگان باشد.

وی گفت: پایگاه دشت قاضی برای رفاه مردم منطقه و حتی تمام کسانی که از این مسیر عبور می‌کنند، باید احداث شود تا در صورت خطرات احتمالی پاسخگوی نیاز مردم باشد.

هاشمی پور با اشاره به لزوم ایجاد این پایگاه از عادل رهبریان مدیر جمعیت هلال کهگیلویه قدردانی کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک