آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 17:59   |   کد مطلب: 4985
اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خبر داد
واگذاری زمین به 200 نفر از ایثارگران کهگیلویه
به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید صبح امروز 100 قطعه زمین به 200 نفر از ایثارگران شهرستان اهدا شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بهنام صمدی فرد رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود در تشریح عملکرد یک ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، پرداخت 417 فقره وام قرض‌‌الحسنه به ارزش 32 میلیارد و 220 میلیون ریال را از جمله خدمات ارایه شده برشمرد و گفت: این وام‌ها به جامعه ایثارگران حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر پرداخت شده است.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید 100 قطعه زمین به 200 نفر از ایثارگران شهرستان اهدا شد.

 

وی اظهار داشت: واگذاری زمین به ایثارگران با پیگیری‌های انجام شده محقق شده است.

 

صمدی فرد تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی و تفکیک اراضی واگذاری زمین به ایثارگران آغاز و در مرحله نخست به 200 نفر از متقاضیان تحویل داده می‌شود.

 

وی با بیان این‌که هر قطعه زمین به 2 نفر تعلق می‌گیرد گفت: مطابق قانون به هر کدام از ایثارگران 100 متر مربع واگذار می‌شود.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: اطلاعات هویتی یک‌هزار و 700 نفر از جامعه ایثارگری شهرستان در سیستم بنیاد شهید ثبت و به‌روزرسانی شد.

 

صمدی فرد سرکشی مستمر از خانواده شهدا و جانبازان بالای 20 درصد را از دیگر اقدامات یک ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: طی یک سال اخیر یک هزار و 940 مورد دیدار و سرکشی از جامعه هدف انجام شده است.

 

وی غرس نهال به یاد 417 شهید شهرستان،  تجلیل از اصحاب رسانه، همایش پیاده روی خانواده، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای اسفند ماه، غبارروبی گلزار شهدا، نصب تابلوهای شهدا در بلوارها، برگزاری مسابقات قرآن جامعه ایثارگری، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، را از جمله برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه در هفته مقام شهدا عنوان کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک