آخرین اخبار

31. شهريور 1400 - 7:02   |   کد مطلب: 10049
در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۰۰ نفر از فرماندهان،ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در دهدشت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ همزمان با تکریم یک میلیون پیشکسوت جهاد و شهادت کشور ، از۳۰۰نفر ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس در کهگیلویه تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اهمیت تکریم رشادت های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس گفت : همزمان با تکریم یک میلیون پیشکسوت جهاد و شهادت کشور ، از ۳۰۰ نفر ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس در کهگیلویه نیز تجلیل شد.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده افزود : این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رشادت ها و دلاوری ها بزرگ مردان دفاع مقدس برگزار شد .

وی گفت : در این برنامه به صورت ویدئو کنفرانس ، و همزمان با سراسر کشور سخنان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، رئیس جمهور ، برای رزمندگان پخش شد .

امام جمعه دهدشت نیز در این آیین با اشاره به اینکه ایثارگران در جنگ سینه سپر کردید تا اسلام بماند گفت: هیچ مقامی بالاتر از خدمت ایثارگران و حفظ و صیانت از تفکر و فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود ندارد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با تاکید بر اینکه رزمندگان و ایثارگران عزت را به ایران دادند و با ایستادگی موجب شد تا اکنون در دنیا اقا باشند و ایرانی می تواند را ثابت کردند افزود: ما در جنگ کشوری بی تجربه بودیم چرا که در طول سال‌ها حکومت‌ها بر ایران هر وقت بحثی پیش می آمد بخشی از سرزمین را واگزار کردیم چرا که تجربه نظامی نداشتیم، اما ما در جنگ به فهم رسیدم که اکنون بر قلل جهان ایستادیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ به ما آموخت بدون تکیه بر کشوری بر داشته های خود تکیه کرده، تصریح کرد: جنگ موجب شد اکنون با تمام تحریم ها با اعتماد به جوانان و نخبگان در بحث نظامی، اقتصادی و سایر حوزه ها اکنون در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به اینکه با دیدن جانبازان و ایثارگران در جامعه احساس آرامش می‌کنیم، این یک نعمت و موهبت الهی است ، گفت: ما توانستیم بر اتکا بر خود به معنای واقعی توانستن را در جنگ تجربه کنیم.

دارا کریمی‌نژاد با تاکید بر اینکه ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم افزود: همین امر موجب شد رزمندگان دفاع مقدس بدون امکانات و با دستان خالی نبرد با ابرقدرت‌ها بپردازند به دفاع از کشور معنا بخشند.

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک