آخرین اخبار

22. مهر 1395 - 20:41   |   کد مطلب: 6417
علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به همراه غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پل سوم بشار یاسوج بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید  راه‌سازی را از جمله طرح‌های اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: با افتتاح پل سوم بشار بخشی از ترافیک در ورودی شهر یاسوج کاهش می‌یابد.

غلام‌محمد زارعی خواستار احداث هر چه سریع‌تر این طرح شد و خاطرنشان کرد: روند احداث این پروژه‌ با شدت بیشتری انجام شود و پل برای استفاده مردم سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
زارعی در بخش دیگری از اظهارات خود به کارهایی که در شهر یاسوج در شرف انجام است اشاره کرد و افزود: پل سوم بشار با مشکلاتی روبه‌رو شد از جمله این که اعتبارات ماده ۱۸۰ به آن تخصیص داده نشد و همین موجب شد تا نتوانیم در موعد مقرر پل را تکمیل کنیم.
وی گفت: در منطقه سر رود مشکلاتی از گذشته وجود داشته است که به سرعت به دنبال رفع این مشکلات در حوزه‌های مختلف آب و راه روستایی، آموزش و فضاهای آموزشی و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی هستیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر پیمانکار پل سوم بشار عنوان کرد: پیمانکار جدید قول داده است که  هرچه سریعتر پل سوم به بهره‌برداری برسد.
زارعی از فعال بودن پروژه پل چهارم بشار خبر داد و ابراز کرد: از روند اجرایی این پروژه رضایت داریم و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها شاهد کاهش حجم ترافیک در شهر یاسوج باشیم.

وی از احداث پل پنجم بشار خبر داد و اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها برای عمران شهر یاسوج دریافت اعتبار برای ساخت پل پنجم بشار از سمت شرف‌آباد به سمت محور یاسوج_اصفهان است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اعتبارات ملی جذب کرده و عملیات اجرایی این پروژه را شروع کنیم.

img_7393 img_7398 img_7413 img_7400 img_7419 img_7405

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک